Sider

lørdag 22. januar 2011

Tenker tilbake

Sommerferie


En sein kveld sommeren 2010, mye grilling, barna hadde lekt med søskenbarn å jeg og min man slappet i lag med min bror å hans kone.
Så må man da pakke inn hele ongedongen i bilen, kjøre til mine foreldre noen mil utenfor byen.
Der...åpenbarer seg denne vakkre himmelen!!


Av noen grunn jeg ikke vet, har jeg helt dilla på skyer, måne, natur kanskje...rett og slett. Blir helt nojjig når jeg ser noe vakkert
"der oppe"!!

I dag skal jeg male siste rest av tak lister...et skikkelig D**T jobb, men SÅ artig når det er klart. 
Grunne til at jeg ikke gjort noe med det denne uken er selvfølgelig(!)at når jeg kommer fra jobb er det mørkt ute å det gir så masse skygger på listene, med masse lamper på.

Ha en fin dag dere!!

9 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder du har tatt! Herlige farger. Jeg har alltid likt å se på skyene og himmelen, men har blitt enda mer oppmerksom på dem etter at jeg ble med på Himmelsk.

    SvarSlett
  2. Jeg er her helt enig med deg! Naturen og spesielt fargespillet på himmelen er bare fasinerende og "himmelsk" å opplevel. Jeg blir også helt trollbundet når himmelen spiller på tangentene. Nydelige bilder, og helt sikkert enda vakrere i virkeligheten!
    Lykke til med malingen!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder du har tatt.
    Blir også så fascinert av skyer og alt som skjer på himmelen.
    Lykke til med malingen.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei, takk for hyggelig besøk hos meg! Jeg er på gjenvisitt, og følger med deg videre og:)

    God lørdagskveld!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  5. Jag förstår dig, himlen är ju underbar och den bilden fantastisk. Jag tittar ut på himlen precis nu och den är fantastisk och man får en stämning av den som präglar allt man tänker och gör. Ligga och titta på himlen, vilken fantastisk sysselsättning!
    Kram

    SvarSlett
  6. Vipper frem og tilbake som du interiøret jeg og. Derfor er hvitt genialt som basisfarge. Sy nye putetrekk,skifte ut fargen på lysene, endre dekoen i en skål på bordet.Det er svært lite som skal til.Og har man bittelitt lagrings plass kan man leke seg enda mere.
    Nei det skal ikke være enkelt. :))

    SvarSlett
  7. Førr nån herlige bilda :D Elske naturbilda..
    Ja me all den nettshoppinga, e det kjekt å ha en plass å legg fakturane :D heheeh
    Så gøy me masse pakka!

    Ha en super lørdagskveld!

    Klæm Trine

    SvarSlett
  8. Ser helt underbart!
    Längtar efter att få umgås med er alla!!

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...