Sider

mandag 24. januar 2011

Velkommen

Solen, den berømte!!
Under ute tiden på jobb på fredag, sier en forbipasserende at "i dag skinner solen på Gullmundstinn" 
Allesammen snudde vi oss å rettet nesen opp mot tinden...
ventet og ventet
Så skjedde det da, det helt spesielle så her i mørketiden.
Solen kom, skinte å forsvant til andre plasser. 



 Se bare, skjønner dere hvor deilig det er å se solen igjen?!
Selvfølgelig gjør dere det!!
Leste en blogg hvor det ble beskrevet en random morgen i juni, vått i gresset...tærne krøller seg ned i gresset å bare kose seg. 
Jeg ble på et blunk transportert til junidager hjemme i barndommens Sverige!!
Sommerfeire følelser, frokost på verandaen eller på et pledd under blomstrende epletrer!



 My house, in the middle of the street


Del av bygdens skole ;o)=

Imorgen er det Alta tur på meg, ting som må utrettes.
Å siden jeg da MÅ være der fra kl.10.00 ca til kl.17.00 ca...blir det tid til SHOPPING!!

HAAAALLELUUUJA
c",)

Gleder meg som en onge gleder seg til jul.
Blomster skal innhandles, mat av diverse slag, ski til store gutten , strømpebukser mm, mm. Ja, dere vet sikkert hvordan det er å hvor fort barna vekser ut av ting.

Meg, skal klippe å farge håret. 
Drikke kaffe latte, øye shoppe til meg selv å så innom noen Kremmerhus, Bohus, Prinsess bland annet asså!!
Alta har jo ikke all verden av utvalg så jeg får holde til gode med det som er!!

Ønsker å takke for alle koselige kommentarer herinne. 
Jeg setter STOR pris på det skal dere vite, selv om jeg ikke altid rekker å svare dere tilbake!!
Det er DERE som gjør det mulig for meg å fortsette blogge.

Nå er det trim som gjelder!!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med solas tilbakekomst! -og god tur til Alta, du finner sikker litt av hvert der:D
    Imorgen kommer dattera mi og ho Dokkemor fra Alta på besøk, det ble plutselig så veldig hyppige besøk -julebesøk, så meg på barnevaktbesøk og nå et midtiuka besøk. Gleder meg stort til det:D

    SvarSlett
  2. Åh så härligt! Det måste vara underbart där uppe i norr med all vacker natur. Flotta bilder.
    Ha en supertrevlig shopping-dag, blir helt avis och det kliar i fingrarna =) Hoppas få se lite bilder på dina fynd, kram Anna

    SvarSlett
  3. Jaaa, jeg forstår godt at dere gleder dere over solens "oppstandelse":) Jeg er selv glad i solen og lyset som følger med, og hadde nok ikke klart meg uten så lenge som dere må..
    Høres ut til å bli en storartet dag i morgen. Kooos deg masse og "shop until you drop";-))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  4. Det er så utolig vakkert når solen endelig titter frem igjen:) Nydelige vinterbilder. Det lengtes etter sol og varme overalt nå, og heldigvis er vi på rett side av julen:) Nå går vi endelig mot lyset;)) Shopping i alta hørtes deilig ut! Man må jo kose seg med de mulighetene man har:) Ønsker deg en super dag♥

    SvarSlett
  5. Åh, vad underbart för er!! =oD
    Inte länge nu tills våren kommer och så blir det sommar om inte så länge.
    Kramar!

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...