Sider

torsdag 20. januar 2011

Birthday

19 januar 1969 kl.02.00 (ca) ble det på Karlskoga lasarett født et pikebarn!!
Yupp, i går ble jeg et år eldre OG visere

Kaken bakte jeg dagen før!
Beste kakebunn jeg bakt EVER ;o)
De var jevn, høy å ikke minst gjennomstekt, hihih!!
Jeg hører til den kategorien mennesker som liker å bake, men som sjeldent lykkes så godt med det vi foretar oss i kakebaking!!


 Fyll, moset jordbær med pisket fløte å 
romfyll


Vi tok den med til barnas bestemor som er veldig gla i bløtkake....
"den va mektig go`..." lød dommen
Å det betyr visst at den var KJEMPEGO ;o)
Vi spiste allesammen til den STORE gullmedaljen, å etter middagen i dag tenkte jeg kose meg med et aldri så lite stykke kake å nytrukket kaffe.
"For seint" hørte jeg fra stuen når jeg åpnet kjøleskapet.
Mannen i huset likte visst også kaken
c",)

6 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! :)

    norsk bløtekake är riktigt god! Min sambo är halvnorsk så jag har ätit det några gånger när han fyllt år :)

    kram

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen som var i går! Kaken så veldig god ut:)
    Skal kose meg med kake i kveld jeg også, har navnedag i dag, og det er jo en god anledning(unnskyldning)til å kose seg litt det også?;)

    Klem Line E.

    SvarSlett
  3. Grattis i efterskott!! Den där kakan hade jag inte sagt nej till..hade troligtvis tjatat likt Barn nr 1 gjorde här igår (muffins du vet..) *L*
    Kram Git

    SvarSlett
  4. Massa gratulationer på födelsedagen som var! Kakan såg jättesmaskig ut, blev hur sugen som helst, för är det nån som gillar blötkakor så är det minsann jag =) Kram / Anna

    SvarSlett
  5. Mmm....Det såg verkligen smarrigt ut! =o)
    Får nog baka något liknande på kommande födelsedag. Skulle du kunna maila recept til mig?
    Grattis igen!!!

    SvarSlett
  6. Hipp Hipp Hurra!
    Grattis så masse med dagen som var :o)
    Å ja,bløtekake er deilig!
    Håper du hadde en super dag.

    Klem Hege

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...