Sider

lørdag 8. januar 2011

Skor, klokker OG lamper
er ting jeg gjerne legger litt mer penger i.
Eller....de skor, klokker og lamper jeg liker koster som oftest mer enn 299 kr.
Hva er det for noe da...??
Så er det jo litt avhengig av hvor mye jeg/andre har til rådighet. Hva som er mye eller mer for meg kanskje er en dråpe i havet for noen, og MAAASSE for noen.
Men for meg, med mine muligheter så legger jeg gjerne litt mer i disse tingene!

En lampe som jeg bare ELSKER er denne lille skjønnheten å den kostet meg ikke noe som helst!


For mange år siden, nærmere bestemt 12 år siden, i Sverige.
Jeg var på besøk hos en arbeidskamerat, å vi kom i prat om gamle ting.
(noe som jeg oxå setter pris på) 
Hun nevnte at hun hadde en gammel lampe i kjelleren jeg kunne få se på, å det var denne!
"Hvis du vil ha den kan du bare ta den", sa hun.


Kanskje den ikke gir så veldig bra lys, å ledningen er litt slakk...
Men som EMIL synger
"VAD GÔR VÂL DET"

 

  LOVE
Er det ting dere kan tenke dere å betale litt mer for enn andre ting??



6 kommentarer:

  1. Hei og tusen takk for kommentaren på bloggen min. Skal si dere har mye snø. Jeg har ikke vært i Skottland så mye, men min andre utenlandstur gikk faktisk til Edinburgh da jeg var 16 år gammel. Aberdeen har jeg vært i et par ganger og det er en helt grei by til shopping. Der finnes de fleste britiske kjeder og butikker samt kjekke puber og restauranter. Det jeg skrev om på bloggen min, var jobb. Jeg jobber som Purser i SAS og da blir det en del flyturer,men desverre få turer deg jeg overnatter utenlands. Du er hjertelig velkommen til å besøke meg igjen. Det er jo bare koselig. Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett
  2. Hei ville bare si takk for hyggelig kommentar inne hos meg, å da kunne jeg også besøke deg;-)
    Ha en herlig lørdag!
    Klem Elin

    SvarSlett
  3. Så flink mann du har da som reiser å kjøper blomster til deg.
    Takk for besøket hos meg
    Ønsker deg en riktig fin lørdags kveld.

    SvarSlett
  4. Hei der!
    Så koselig du fant veien inn til meg og ville bli følger, hjertens velkommen er du:) Koselig blogg du også har, her kommer jeg igjen:)
    Ja jeg har også noen ting jeg er villig til å betale litt ekstra for. Som deg syns jeg gode SKO er viktig og betaler gjerne litt ekstra for "behageligheten". Ha en fortsatt trivelig og god helg!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  5. Skor, absolut, där är det inte prislappen som styr. Men sen sliter jag ut dom också! Vilken lampa du fick, där hade du allt tur. Och en väldigt snäll väninna, den är jättevacker.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  6. Kjempe-flott!!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    Takk for koselig hilsen:)

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...