Sider

søndag 9. januar 2011

Ut på tur, atsjo...

Egentlig hadde jeg tenkt meg ut på en tur i det VAKKRE
vinterlandskapet...
men feber og forkjølelse satte en stopper for det.

Isteden ble det en dag med mange kopper te, fishermans friend, nesespray og paracet...og 


Dette bladet kan jeg virkelig anbefale!





Så etter en dag med lesing og blogging skal jeg nå plukke frem det gamle vinduet jeg fikk hos mine foreldre i sommer.
Hva skal jeg gjøre med det å hvor skal jeg ha det!!

Ønsker alle en fin søndag!!

7 kommentarer:

  1. Masse god bedring ønskes til deg!! Ikke noe gøy å være syk, men halve norge ligger syk for øyeblikket, en mager trøst å vite..
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  2. Hei! Koselig at du likte gavelen, du gjettet jo hva jeg skulle lage også :) Går sikkert like godt å bruke rupanel, eller faspanel, eller pärlspont, ja rett og slett kappe til planker i riktig lengde, og spikre på lekter.

    Drömhem & Trädgård er en av mine favoritter blandt de svenske magasinene også. Har kjøpt det i flere år, sånn av og på.

    God bedring! Jeg har slitt med det siden 2. juledag, og var endelig helt feberfri i går :) Men, bihulene krangler, så saltvannsspray er tingen.

    Moccamamma

    SvarSlett
  3. Aff...så kjedelig å være sjuk da... Men godt du har bra lesestoff ;)
    God bedring!
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  4. Usj, Kjedelig å bli syk,, men det høres ut som det har vært en bra dag til tross :).
    Ønsker masse god bedring og fin ukestart. Klem :)

    SvarSlett
  5. Ah, du får krya på dig. Det verkar som om det är många som är förkylda nu, det kanske smittar via bloggarna. Tror inte det.
    Den tidningen är jättemysig, jag gillar den skarpt.
    Agneta kram

    SvarSlett
  6. Jag igen!
    Jag har på min blogg tilldelat dig en award som du kan hämta om du vill!
    Agneta kram igen

    SvarSlett
  7. Vad koselig att du får så många fina kommentarer, syster! =oD
    Inte lika koselig med feber och grejer. =o( Krya på dig!!!
    Jag ska svara på ditt email ikväll eller imorgon bitti. Svar kommer!
    kram

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...