Sider

torsdag 13. januar 2011

Attitude!

Jeg  er så heldig at jeg fått en
AWARD


TUSEN TAKK til

Her inne koser jeg meg ;o)
Masse koselige bilderav natur, dyr og interiør som inspirerer i hverdagen!

Med awarden følger 3 ting om meg.

  1. Bursdag i januar
  2. 3 barnsmor
  3. Konstant HEMLÂNGTAN!!

Jeg kan også sende awarden videre om jeg ønsker...å det ønsker jeg!!
Som dere alle sikkert oppdaget har jeg promotert min søsters blogg endel ;o)=
Jeg syns hun fortjener en AWARD for sin blogg som inneholder masse fine bilder, reiseskildringer å tanker i hverdagen!
Så her SYSTER YSTER, fra meg til deg:

 
Bloggen hennes finner dere  HER
Kos dere masse med alle fine bilder fra India, Afrika, New Zealand å Sverige bla.
HER kan dere se på noen små filmer hun laget!

c",)


19 kommentarer:

  1. God morgen!
    Og Tillykke med Awarden, så gøy!! Man blir glad når andre syns om det man skriver, selv om vi aller først skriver for oss selv, enig?
    Du er en søt søster:)
    Ha en strålendes torsdag!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  2. Grattis med award.....Skal ta meg en tur innom din søsters blogg også...

    SvarSlett
  3. Grattis till awarden!
    Va häftig lampa du visade i förra inläget, Fin!
    Ha det bäst! Åse

    SvarSlett
  4. Du är bäst!! =oD
    Grattis till din "award" och tack för min "award"!!!
    Det ska jag blogga om med en gång. =oD

    SvarSlett
  5. Förresten, kolla in den här websidan om té!!
    =oD
    P.S. Ska skicka ditt Fejioa té mycket snart!

    SvarSlett
  6. Haha! Glömde ge dig webside adressen! =oD
    http://www.teacentre.se/catalog/index.php

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse med award...det fortjener du.

    Klem Hege

    SvarSlett
  8. Hei hei, det er 11 år siden vi bygde hus altså,tror ikke jeg hadde turt å mase om kjøkkenmaling etter to år..:-)
    Den fonten jeg har, er fra "Cutest blog on the block",men jeg husker dessverre ikke helt hvordan jeg gjorde det. Var en html kode jeg måtte kopiere inn ialølefall..lykke til!
    klem♥

    SvarSlett
  9. Tusen takk for alle hygelige kommentarer!!

    SvarSlett
  10. P.S. Länken du har till mina videos, är lite fel. Länken går till en annan filmskapare. =o)

    SvarSlett
  11. Grattis anna:-) og ja vist er det svensk kjøttfärs, vi er ofte i sverige, mest vår, sommer og høst. Ikke så ofte vi handler, og vi drar aldri kun for å handle. Men skinke, kokt og røkt er veldig bra og billig. Og roastbiff:-) fikk du hjemlengsel nå:-)

    SvarSlett
  12. Gratulere med award og ny look her på bloggen :).
    Spennende verden her i bloglandia.

    Måtte le da jeg så kommentaren din hos meg,, var ikke meningen å snappe innlegget ditt,, men sannelig var de godt, de sirupene!, og vel verdt ett slikt. Hadde dem på lapper idag, og den av multer ble min favoritt :).

    namnamnam... klem :)

    SvarSlett
  13. Hej Anna!

    Jeg leser to kurs på 15 studiepoeng hver (= fulltid). Norsk - språket som kultur, noe som er interessant om dialektbruk og utvikling av språket. Offentlig rett er mer juridisk mot bruk av lover og regler i offentlig forvaltning.

    Jeg skjønner godt at du har hjemlengt til Värmland. Jeg har også denne grunnleggende hjemlengslen til mitt hjemsted, som ligger der og gjennomsyrer alt, selv om jeg har det bra her også.

    Googlet litt etter Värmlandsvisan - den er jo så vakker, just som Värmland! Jussi Björling var kanskje ikke den ultimate versjonen, men mange fine bilder fra ortene :) Fantes en versjon med min favoritt siden Kristina från Duvemåla, Peter Jöback i vesentlig yngre tapning :)
    http://www.youtube.com/watch?v=kXPPMYyJl-g
    Håper det hjelper mot hjemlengselen, og ikke gjør den verre :)

    God helg!

    SvarSlett
  14. Gratulerer med flott award :))
    jeg vil takke deg for alle dine gode kommentarer du legger igjen inne hos meg. Jeg setter utrolig stor pris på dem skal du vite :)))

    Ha en riktig god helg :)
    Klem,kari

    SvarSlett
  15. Grattis till award:) Hoppas att allt är bra och du har en fantastisk utsikt på jobbet.../ Stor kram Anne

    SvarSlett
  16. Tusen takk for klem og fine ord! Sånt varmer;)
    Ja våres hunder er kanskje kompisser nå;) Vi har hatt vår Joey i 8 år, men han var 4-5 år når han kom til oss! Historien om da han kom til oss, ligger på etikette under "dyrene våre".

    KLEM!

    SvarSlett
  17. godt den sprengkula har dratt sin vei..ble for mye av det gode..med så lang periode som det var.:-)

    Riktig god helg til deg.:-)

    SvarSlett
  18. Hei Anna!
    Serien tror jeg kanskje har gått på norsk tv. den gjør det uansett ikke nå. Men amazon.uk har den. Og enda flere ja mange i samme sjanger. Man kan se på seg firkanta øyer hehe.
    Takk for alle de fine gode kommenterene du legger igjen hos meg. De får meg alltid til å smile, setter mye pris på det.
    Klem!
    Line-Cathrin

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...