Sider

torsdag 6. januar 2011

LandRomAntikk

Happy, Happy, Happy, Happy

Husker dere lampen jeg kjøpte fra LandRomAntikk?
Den som knakk sammen når jeg skulle skru den sammen??



I dag fikk jeg en mail fra dem om at dem skulle sende meg en NY lampe!!

Hva, går det an å være så inn i hampen heldig.
Må være sånn her det føles å vinne på lotto  c",)

Da er vi atter en gang tilbake i hverdagen.
Brød skal bakes, rot ryddes vekk...bla.


(i morgen...)

På dette bar bordet på kjøkkenet samles det snart ting som IKKE skal være der...egentlig.
Så hvis jeg rydder vekk salve, kabel, flaske, klokke, post mm, ser det veldig ryddig ut!


For en tid siden va jeg inne i en lilla periode. 
Da maltes ene veggen på "datarommet"
i lys aubergine. 
VAKKERT!!

Ting på rommet måtte jo gå i litt lilla tenkte jeg...sagt og gjort.

 Noen esker fra 
fikk seg en omgang med decoupage

Skiene kjøpte jeg på "loppis" i sommer.

Men et lilla rom trenger jo litt hvitt også.
Skjell fra fjæra er jo vakkert!
Disse fant dattra mi i sommer.



Vil minnes at den lange kalles kniv skjell.
Correct me if I`m wrong!!

7 kommentarer:

  1. godt det kommer ny lampe til deg..kjedelig når du gleder deg til å ta en ny lampe i bruk og den knekker..-) dilla på lilla har vi mange hatt og har.:-) fine ting.:-) alt som ikke skal være der..på bordet..har vi alle også.:-) skal du ha en takknemmelig blomst er perlagoniarer et tips.:-) skal litt til å klare å ta livet av de.:-))

    SvarSlett
  2. Gick lampan sönder när du skruvade ihop den? Fin är den iaf och tur att du får en ny hihi Kram Anne

    SvarSlett
  3. Så bra at du fikk ny lampe! Det var godt gjort av dem :).
    Så spennende det var på datarommet med alle de fine tingene. Er også veldig glad i lilla, men har ikke fått preget hjemmet av det,, ennå. Får se hva det blir til :)

    SvarSlett
  4. Håller med de andra om att det ör himla bra att du får ny lampa!
    Koselig med så massa kommentarer från andra personer! =o)
    Väntar fortfarande på att detsamma ska ske på min blogg, men det kommer väl. ;o)
    Kramar!

    SvarSlett
  5. TAkk for hyggelige kommentarer ;o)
    Blir SÅ gald når jeg ser at det en kommentert på mine innlegg, hvilker gjør at jeg ønsker o skrive, vise enda mer!
    Det kommer att ske Tine! Andra bloggare måste bara upptäcka vilken inspirerande res, mat o berättar blogg du har!!

    SvarSlett
  6. Så bra du fikk ny lampe. Skulle egentlig bare mangle å da. Nydelig farge på datarommet. Jeg hadde tidligere den fargen på en vegg på soverommet. Sval farge. Knivskjell ja. Fikk et savn av sommer når jeg så skjellbildet. Blir godt å kunne rusle i fjæra igjen.
    Ha en riktig så fin helg.
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  7. Syns det er utrolig koselig at du vil kommentere bildene mine jeg, setter jeg STOR pris på!

    Supert med den lampa da at det ordnet seg!!! Skal ha hellet med seg av og til. Hverdagsgleder :)

    Ei riktig god helg til deg!!

    Klem :)

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...