Sider

onsdag 19. oktober 2011

1 år

Om en måned er det 1 år siden jeg begynte o blogge!
Skjønner ikke helt hvor tiden er blitt av...

At det ville gi meg så mye, at jeg ville lære så masse, komme i kontakt med så
mange herlige mennesker hadde jeg aldri kunne forestilt meg.
Helt utrulig!!

GIVE AWAY
er på sin plass for å feire 1 års jubileet!


For å delta
1 lodd:  kommentar
2 lodd:  kommentar + linke bildet over ELLER følger
3 lodd:  kommentar + linke bildet over + følger

Gavene er fra Ittala, Marimekko og Baglady

En liten trøstepremie blir det også!
Jeg har denne oppvask kluten selv å den er kjempe go`!!


Jeg håper dere har koset dere like mye som jeg her inne på
Hjem Kära Hjem dette første året!
For meg har det betytt MYE c",)

So let the fun begin!!

90 kommentarer:

  1. Visst är det här med bloggandet fantastiskt! Jag började för lite mer än ett år sedan, egentligen bara för att nära och kära skulle kunna vara med oss lite här i Singapore - men oj, vad mycket mer det gav! Som du säger, jag hade aldrig kunnat drömma om att det skulle bli så kul och spännande som det är!
    Ha en bra dag!

    SvarSlett
  2. Hej!
    Vad roligt att du var in på min blogg och kikade OCH gillade! Jag blev väldigt glad! Jag ska kika runt lite här på din fina blogg och försöka mig på lite norska! :) Kram på dig!

    SvarSlett
  3. Men vilka fina priser... är så gärna med i utlottningen och jag följer dig :)
    Kram
    Helena

    SvarSlett
  4. Så koselig :) Gratulerer !!! Jeg vil veldig gjerne være med og trekker 3 lodd .)
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Gratulerer med snart 1 år med blogging ;)
    Nærmer seg for meg også nå!
    Så kjekt med give away...
    Prøver lykken med 2 lodd jeg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Vilka tjusiga priser!! Å visst är det trevligt med bloggandet, det blir nästan som ett gift, och man får en massa trevliga nya bekantskaper, över hela världens alla hörn och kanter. Här finns inga avstånd...
    Klart jag är med i utlottningen!!
    Ha´en fortsatt bra onsdag vännen!!
    Kram kram

    SvarSlett
  7. selvsagt vil jeg være med på dette :)
    3 lodd til meg, gratulerer med snart 1 år i bloggverden, jeg er fast følger :)
    klem fra Tone

    SvarSlett
  8. Hei!!
    Selvsagt vil jeg være med, følger er jeg så da blir det 2 lodd da???
    Klem
    Ann Berit

    SvarSlett
  9. Hmm la inn en kommentar i sted men hvor er den!!???
    Jaja prøver igjen!:-)
    3 lodd på meg:-) kjekkt med giwe away!
    og takk for hyggelig hilsen inne hos meg:-)
    Klem

    SvarSlett
  10. Vilka fina vinster!! Jag är med! :))

    SvarSlett
  11. Så fine gaver du har ordnet! Vil gjerne være med med to lodd :)

    Har storkoset meg hos deg fra vi møttes her! Gratulere så mye med jubileet... om en måned!

    Sushi,, kjøpte med fra butikken. En av de lokale leverandørene har startet å produsere brett av forskjellige størrelser som leveres daglig. Var greit å spise hjemme siden jeg var en knøl med pinnene ;)
    Klem og fin kveld videre :)

    SvarSlett
  12. Yay!
    Jag är gärna med! =o)
    Och STORT grattis till ett år som bloggare. =oD
    Kramar!

    SvarSlett
  13. Hei, hei,

    Jeg vil gjerne være med på give away, og trekker 3 lodd :)
    Gratulerer med 1 års feiring, tror jeg og snart må markere at jeg har blogget i et år, tiden flyr!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  14. Hei! Jeg vil sjølsagt være med på denne moroa! *smil* Jeg tar lodd for kommentar + følger + link.
    Ha en strålende dag!

    Ciao!

    SvarSlett
  15. Hei Anna.:-) ja tiden flyyyyyyyyyyyyyr :-)Grattis med et års dag snart.:-) klart jeg er med..2 lodd på meg .:-))

    Klem

    SvarSlett
  16. Självklart vill jag vara med i utlottningen, vilka jättefina priser!
    Din blogg är så trevlig och fin att kika in på, jag trivs bra här inne!
    Kram Elin

    SvarSlett
  17. Tar en lott tack o hoppas på tur!
    Tack för dina fina ord hos mig!
    Kram Agnetha

    SvarSlett
  18. nydelig giveaway. blir med på ett lodd :)
    bli gjerne med på min giveaway også ;)

    SvarSlett
  19. ah, de armebåndene er fine!
    prøver lykken med et lodd.
    god helg :)
    Liv

    SvarSlett
  20. Tar gjerne et lodd:) GOd helg! :)

    SvarSlett
  21. Men så klart, jag vill jättegärna vara med på din utlottning. Gärna med så många lotter som det går, jag kommenterar, jag följer, jag lägger in bild och länk i dag. Vilka fantastiska priser du har!
    Agneta kram

    SvarSlett
  22. Gratulerer så masse! Jeg er gjerne med og prøver lykken med 3 lodd. Følger deg fra før, og her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/giveaway-hos-hjem-kara-hjem.html

    God helg snille du!

    Klem

    SvarSlett
  23. Flotte premier da gitt!
    Og på trekningsdagen har mora mi bursdag, så vinner jeg så er det hun som skal få premien av meg:-)
    Tar 1 loddjeg da. Lykkeloddet!

    SvarSlett
  24. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Gratulerer så mye med 1års jubileet! Du har en koselig blogg! Jeg vil gjerne være med i trekningen om de fine premiene, og tar tre lodd :)

    Ha en finfin søndagskveld!

    SvarSlett
  26. Hei!

    Jeg melder meg på feiringen. Jeg trodde jo at jeg allerede fulgt deg, men, neida, det gjorde jeg ikke - men nå har jeg lagt meg til :)

    Bra du fant igjen hjertet :)

    Jeg spiller trombone - på nivå glad amatør :) Fikk sans for symfoniorkester da jeg spilte i orkesterforeningen i Karlstad, men aller best hadde det vært å spille svingende standardlåter i et storband :)

    Klem fra Moccamamma :)

    SvarSlett
  27. Gratulerer!!! Jeg tar 2 lodd, har ikke egen blogg enda, men det kommer :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  28. Hei.
    Herlige premier:) Jeg deltar med 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  29. Gratulerer så masse med 1 års jubileum!
    Hiver meg med på give-awayen din! Flotte gjenstander! 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  30. 3 lotter tack :) jag följer dig på bloglovin och här är min länk: http://annaflickan.blogg.se/2011/october/vinn-inredningssaker.html

    SvarSlett
  31. Tillykke med fødselsdagen :) Sikken fin giveaway, jeg deltager med 3 lodder.. XXX

    SvarSlett
  32. har ikke blogg,men finner mye fine ideer! satser på 1lykkelodd.grattis med jubileet! turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  33. Ja detta vill jag vara med på! Tar en lott! Ha det bäst och grattis till 1 år som bloggerska! Åse

    SvarSlett
  34. Gratulerer med 1 år i blogglandia :) Er sjølv ganske fersk... Tar 2 lodd og kryssa fingrane ;) Bli gjerne med på min gi-vekk på www.pustepauser.blogspot.com om du vil.

    Klem frå Sissel Astrid

    SvarSlett
  35. Jeg er med :) Ett lodd til meg.

    SvarSlett
  36. Hei!
    Tusen takk for hyggelege ord hos meg.
    Eg tar to lodd hos deg, og gratulerer med 1 år!

    SvarSlett
  37. Så utrolig flott blog!
    Og nydelig give-away!
    Tar 2 lodd (følger + kommentar) :)

    SvarSlett
  38. Dette vil jeg være med på! Herlig blogg:) Trekker ett lykkelodd.

    (strobern@hotmail.com)

    SvarSlett
  39. Oppdaget plutselig en flott blogg ;)
    Så slenger meg på denne give awayen og stikker av med 3 heldige vinnerlodd ;) hehe ;)

    SvarSlett
  40. Gratulerer som '1-åring'
    Jeg fant deg via en annen blogg og bestemte meg for å følge. Siden du har give away vil jeg gjerne være med. :)
    Jeg klemmer til med 3 lodd, satser på litt vinnelykke :)

    Håper du har en flott søndag.

    SvarSlett
  41. Gratulere med 1 årsdagen.. Slike dager fortjener jo litt feiring.
    Har lagt meg til følger av din flotte blogg..
    Jeg prøver lykken med 2 lodd (f + k)
    Håper jeg har litt flaks.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  42. Kjempefin blogg og nydelige premier. Jeg tar gjerne tre lodd og håper faktisk jeg vinner trøstepremien. :-)

    SvarSlett
  43. Gratulerer! Jeg er med på to lodd, og må si at andrepremien er noe som virkelig fallt i smak hos meg. Nydelig! :)

    SvarSlett
  44. Heisann!Gratulerer så mye! Jeg vil gjerne delta med to lodd (kommentar+følger)

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Gratulerer med ettårsdagen!! :o)

    Jeg vil gjerne delta med 2 lodd!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  46. Så hyggelig med gaver. :) Jeg tar gjerne med meg 1 lodd i trekningen. Også ønsker jeg deg en fin uke. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  47. Gratulerer med jubileet! Fin blogg og fine premier:) Har ikke blogg, så det blir et lodd.
    Hilsen judith@mimer.no

    SvarSlett
  48. Finfine premier.....

    Tar mæ ett lodd.

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Har ikke blogg selv, men prøver lykken med 2 lodd! :)

    Gratulerer med 1 år med blogging! Tiden går fort :)

    katrine_karlsen@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Jeg tar 1 lodd =)


    mvh: vifdanielvif@gmail.com

    SvarSlett
  51. Gratulerer med den kommende blogg-bursdagen!
    Følger og kommenterer - 2 lodd
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  52. Grattis med 1-års jubileum, du hadde såvisst fortjent mer enn 1 lodd, men jeg tror det blir 1 lodd på meg.

    Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  53. ►►► Først og fremst; tusen takk for en inspirerende og koselig blogg =)
    --- HIPP HURRA for jubileum ---
    ►har delt link og tipset alle mine 273 facebook venner =)

    ► 3 lodd opp av hatten på meg! =)

    Ha en flott uke!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  54. Hei!
    Jeg blir med, 1 lodd :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  56. Hei!
    Jeg blir med og tar 3 lodd.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  57. Hei,
    Fine premier!
    Jeg deltar med 3 lodd :)

    Fin & koselig blogg (første besøk)!

    Lykke til alle sammen!

    Klem <3

    SvarSlett
  58. Grattis med bloggens 1 års feiring! :)
    Min blogg er også snart 1 år.
    Jeg blir gjerne med i din give away, og prøver lykken med 2 lodd.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  59. Grattis med ettårsdagen! Jeg blir veldig gjerne med! Tar et lykkelodd:)

    SvarSlett
  60. Gratulerer med ett års dagen! :-) 1 lodd...

    Klem, Hanne Tove

    SvarSlett
  61. Grattis till 1 års dagen!!! Vilken jättefin utlottning du har, jag vill gärna vara med i den!! Länkar från mig och deltar med 2 lotter!

    Hoppas på tur!

    Klem aka

    SvarSlett
  62. Gratulerer så mye med 1 års jubileumet!! Ja er det ikke bare inspirerende og koselig her inne i blogglandia. Jeg hadde heller ikke trodd det skulle være så gøy å være her.
    Jeg trekker 3 lodd!;))
    Klem fra Anne Karin

    SvarSlett
  63. Jeg vil gjerne være med, og tar 3 lodd. :)

    SvarSlett
  64. Jag hoppas innerligt på M-skålarna :) och tar 3 lotter!
    Hälsningar
    Cecilia

    SvarSlett
  65. Takk for kommentar i bloggen min:)
    Blir gjerne med på give awayen din, så mye lekkert man kan vinne :D

    Tar tre lodd jeg :)

    Klem Kine.

    SvarSlett
  66. Så utrolig nydelig blogg du har :)
    OG har lyst til å bli med på denne giveawayen med 2 lodd for komentar og følger :)

    klem fra siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  67. Slenger meg på med 1 lodd denne gang!
    Gratulerer med 1 år :)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  68. Ja, denna utlottning är jag gärna med på! Och håller tummarna hårt för vinst!

    Kniper två lotter, tack, för kommentar och för att jag lägger mej som följare...och jag följer dej gärna!

    Ha det fint!

    Lena

    SvarSlett
  69. Hei
    Så fin blogg du har :-)
    Blir veldig gjerne med på din give away.
    Lodd, følger og kommentar: 3 lodd :-)
    Legger deg i bloggrullen min også så ser jeg innom deg oftere :-)
    Fin kveld til deg

    SvarSlett
  70. Hei!
    For noen fine gevinster :)
    Hiver meg på med 1 lodd!

    Klem Anette

    SvarSlett
  71. Vil gjerne være med jeg også.Trekker 2 lodd opp av hatten jeg.
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  72. Gratulerer - ja, tiden flyr! Nydelige premier og jeg vil delta med ett lykkelodd for finsk design på sitt ypperste! anikris3@online.no

    SvarSlett
  73. Grattis med det kommende 1-årsjubileumet:)
    Kjempefine premier... tar ett lodd!

    Hilsen Hilde
    hilols2@online.no

    SvarSlett
  74. Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd

    Klem

    SvarSlett
  75. Tre lodd til meg også. :)Leste at snøen hadde kommet hos deg, egentlig litt betryggende, da er vinteren likevel på vei og årstidene går sin gang.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  76. Jag tar gärna en lott! :)

    Grattis på 1-årsdagen!

    kram
    helena

    SvarSlett
  77. Takk for koselig kommentar! Jeg vil gjerne ta to lodd jeg:-)

    Tvi tvi:-))
    Stor klem

    SvarSlett
  78. Åhh klart jag vill vara med i din fina utlottning och fira att du bloggat i ett år!

    Jag tar 3 lotter och hoppas på tur ;-)

    Kram Maria

    SvarSlett
  79. Hej! Grattis till 1 år som bloggare :) Vilken fin blogg du har och vilka fina priser till utlottningen. Tar 3 lotter och håller tummarna! Ha en fin tisdag. Mvh Helena

    SvarSlett
  80. ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    ღ Gratulerer med ett års jubileum.
    Jeg blir gjerne med og feirer og trekker 3 lodd
    krysser fingrene og håper at kansje ett av dem er ett vinner lodd:)
    Kjempe fin blogg du har her,jeg ønsker deg mange mange gode år til her inne.
    Hilsen Monica i Bergen ღ
    ˙·٠•●♥✿❀♥canim_monica@hotmail.com❀✿♥●•٠·˙

    SvarSlett
  81. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  82. Så kule premier:)
    Kluten hadde passet perfekt på kjøkkenet,det er liksom det grønne rommet;)

    Mvh Rainbow
    (cherrycoke@hotmail.no)

    SvarSlett
  83. Hei på deg!

    Så koselig blogg du har!
    Har veldig lyst å delta her inne.
    Trekker 2 lodd, kommenterer og deler med venner.

    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie. kristoffersen@getmail.no
    eller
    guri_marie@hotmail.no

    Mailsiden min ligger nede nå grunnet feil,
    så jeg skriver også adressen min i tilfelle jeg er så heldig å vinne.
    Vestlisvingen 102, 0969 Oslo.

    SvarSlett
  84. Hei!
    så fin premie. :)
    Satser på ett lodd jeg.

    Mvh Katrine.

    SvarSlett
  85. Herlig giveaway! Er med i siste liten, med 3 lodd!
    Klem E

    SvarSlett
  86. Hei!!

    Gratulerer!!

    Nydelige premier, jeg trekker 1 lykkelodd:)

    Mvh Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  87. Jeg hiver meg med i siste liten. Jeg utløser ikke den 90ende følgeren din, men jeg liker godt og følge med på bloggen din.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  88. Jeg hiver meg også med i siste liten... Men vinnersjansene er vel de samme:-) Følger av deg har jeg vært lenge!! Masse lykke til med videre blogging:-) Og ha ei flott helg videre!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  89. offfff nei pokker at eg ikkje så denne flotte giveaway'en før nå. eg er vel for seint ute kanskje ? hvis ikkje så er eg gjerne med på 2 lodd ...

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...