Sider

fredag 10. februar 2012

....

Jeg har jo sett det selv, at mange av innleggene mine trekker lite interesse.
Nå har jeg tapt noen følgere....
Som en STOR blogger skrev for en tid siden, at hvis "vi" nå ikke skrev i innleggene hennes ville hun legge ned" 
(Sånn ca)
Jeg skjønner jo også at alle har nok med sitt å at kommentere på bloggen min ikke er prio 1 i livet c",)
Ser jo at det kan være opp i 40, noen ganger 50 inne å "lese" på innleggene, 3 kommenterer.
Er det flere enn meg som opplever dette??

Jeg vurderer, ikke pga dette men sånn i hodet mitt å mangel på lyst, til ALT egentlig, å legge ned her.
Så hvis jeg ikke dukker opp er det fordi jeg mangler noe.

Eller så er jeg bare i dårlig humør, kan det være så enkelt. Håper i grunn det da...


Ha en fin dag dere, Klem Anna

16 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Glöm statistiken säger jag! Om man når fram och glädjer eller berör en person med ett inlägg så är väl det gott nog egentligen? Siffrorna stiger och siffrorna dalar på bloggen, likt börsen. Det har nog inte alltid så mkt med en själv och ens blogg att göra. Du har haft så täta inlägg ett tag att jag knappt hunnit med att läsa eller kommentera!!
    Önskar dig och familjen en strålande helg i ert fina landskap!
    Kram Anna

    SvarSlett
  2. Men vännen då...!! Inte ska du lägga ned, din blogg som är så vacker och omväxlande!! Tror du inte att folk ibland har fullt upp, men ändå vill titta in och se hur du har det, få lite inspiration till hemmet eller njuta av dina bilder?? Sen kanske man tänker att man ska kommentera sen...och detta sen kommer liksom aldrig tidsmässigt. Själv är jag oregelbunden med att kommentera, när jag jobbar så hinner jag oftast inte, och på jobbet är det inte tillåtet att blogga (lite snålt av kommunen kan man tycka...)så då kan det gå ett par dagar innan jag har tid. Men läser, det gör jag!!
    Ta nu och njut av helgen, den kommande våren och de kära runt omkring dej så "ses" i förhoppningsvis snart igen!!
    Varm Kram

    SvarSlett
  3. Hei,

    Det er ikke alltid man får tid til å legge igjen kommentarer, men det betyr ikke at man ikke er innom! Jeg har vært veldig treg de siste månedene med å kommentere, men jeg leser likevel bloggene (med en baby i armkroken er det vanskelig å skrive, men lese går fint...)
    Hvem er det man blogger for egentlig? Jeg har jo selv tenkt tanken om at hva er vitsen når man ikke får kommentarer, men så har jeg tenkt at jeg blogger jo for min egen del, og det er jo folk som leser det uansett, så kan det bare være med de kommentarene (selv om det er veldig hyggelig når folk kommenterer!)

    Ha ei god helg, og fortsett med bloggingen du!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  4. Det är tyvärr alltför lätt att stirra sig blind på siffrorna.
    Jag tittar alldeles för mycket på hur många som besökt mig per dag. Just nu är jag rätt dålig på att blogga, har inte ork/inspiration, vilket så klart medför få besökare.

    När det gäller kommentarer så är det jätteroligt att folk tar sig tid att skriva en rad. Men om något inlägg kanske blir utan kommentar så får det väl vara så......jag är bara glad att folk tittar in till mig :)

    Visst ska man blogga för att man själv vill det, men det blir ju så mycket roligare om andra vill följa med :)
    Lite positiv bekräftelse mår man ju bra av :)

    stor kram!!
    helena

    SvarSlett
  5. Hei Anna
    Det er sant som du sier, ikke like enkelt å vite hva folk vil vi skal skrive om heller, ei heller hvilke bilder vi skal legge ut...legges det ut interiør bilder ja da kan folk kommentere, men legges det ut ett syprosjekt, så uteblir komentarene...men slik er det, desverre;o) Men ikke slutt kjære deg, jeg leser, men kommenterer sjelden. Fy meg;o)) Som ei her skrev, det er ikke like enkelt å kommentere når en har barn, selv om mine minste er 8 år, så får jeg sjelden sitte i ro til å både lese og kommentere.

    Kjempestor klem fra
    Ann Berit

    SvarSlett
  6. :) sida eg e ganske flink til å kommentere bloggen din - og kjem til å fortsette å vere det - så håpar eg du fortsette å blogge :)

    Blogg mest for din eigen del - det gjer eg - sjølv om det alltid e kjekt å få kommentarar selvfølgelig....

    Ha ei fiiiiin helg!

    Klem

    SvarSlett
  7. Jo, att få respons på det man gör är ju alltid kul, fast jag vet att det är många som läser, och bara vetskapen om att skriva något andra vill läsa tycker jag är rätt hisnande, faktiskt!

    SvarSlett
  8. JO, men så är det nog definitivt, många tittar bara in och långt ifrån alla kommenterar. Jag har ingen idé om varför det är så. En del har lätt för att skriva och andra inte, kan det vara det, tro? Själv tycker jag att jag går ju in på dom bloggar som jag vet att jag verkligen vill titta på och är jag där inne då kommenterar jag så klart. Men jag har tiden till det och lusten. Jag tycker det är lika roligt att titta som att skriva och att själv göra inlägg.
    Men inte kan du lägga ner din blogg, det hoppas jag då verkligen inte att du gör, den tillför så mycket, i alla fall för mig! Jag älskar att läsa om livet på en så annorlunda plats på jorden, ni är ju faktiskt inte så många som bor där och så är det ju så otroligt vackert också! En riktig livsstilsblogg med annorlunda twist!
    Agneta kramar

    SvarSlett
  9. Tror første pri for å blogge må være at det er min engen "dagbok" dog ikke så privat som en dagbok..men det er hyggeligå bla tilbake i egen blogg av og til..også når jeg feks. trenger en oppskrift...:) Jeg tror det er sånn for alle..mangetitter innom..men få legger igjen spor..de som ikke har egen blogg legger så og si aldri igjen blogg...Klart det er hyggelig å få tilbakemeldinger på det man blogger om ...så er det det med tid for alle...hva man rekker over...Jeg er ofte innom blogger via mobilen..og da er det så klønete å legge inn kommentar..særlig hos de med "vis ordrebekreftelse"...Man må bare ta det for det det er, blogg om du har lyst, ta en pause..da kommer ofte lysten tilbake...jeg har mange ganger tenkt på å kutte ut, legge ned..ikke fordi det ikke er kommentarer eller lesere..men fordi jeg føler jeg ikke har så mye å melde alltid..eller fordi jeg føler jeg ikke har lyst til å dele..men så går det jammen over..og lysten og ikke minst gleden kommer tilbake..Ta deg en pust......i bakken...lille vakre Anna..)) Klem så lenge...)

    SvarSlett
  10. Det er vel kanskje blitt så mange blogger etter hvert at man leser og leser, og så blir det ikke tid til å kommentere? Jeg kjenner ofte på at jeg burde lagt igjen spor, men så haster jeg videre, ikke nødvendigvis fordi jeg ikke likte innlegget, eller ikke hadde noe pent å si :)

    Jeg tror blogging går opp og ned både for den som blogger og den som kommenterer. Jeg har vært mer på FB i det siste, og blogget mindre. Men det kommer en ny bølge med bloggelyst langt ute i havet :) Jeg har lagt tiden min på å trene flere ganger i uken. Ikke hardt og lenge, men litt kondisjon og styrke, fordi jeg har tenkt å gå ned adskillige kilo til 1. juli :) Og så har jeg funnet musikkgleden med å spille i orkester, og da må man jo øve hjemme for å få til sakene sine :) Det er bare lokalt, og på amatørnivå, men likevel en slags pasjon jeg hadde glemt at jeg hadde. Det gir så mye god energi å ha en slik!

    Operaen er bare som publikum :) Way out of my league....men elsker å høre og se :)

    God helg til deg! Håper du finner noe som driver deg framover mot våren:)

    Klem til vi ser deg igjen :)

    SvarSlett
  11. Åh, skrev ett långt inlägg och allt försvann...
    Men vad jag ville säga var... Nej!! Sluta inte blogga! Älskar din blogg och hur varierad och inspirerande den är. Ser fram emot nya inlägg från dig. Rycker du får massa kommentarer på dina inlägg. Förstår inte hur enkel gör för att få hundratals med besökare och kommentarer hela tiden. Ganska otroligt. Ta en paus om du behöver det, m lägg inte ner bloggen. Snälla?!!?
    Många Goa kramar!!!

    SvarSlett
  12. Oj, oj! Jag som just hittat till din blogg och gillar den! Jag förstår dig, men jag gillar dina bilder och sätt att skriva. Jag hoppas att du kommer tillbaka och inte ger upp. Det är inte mängden av människor som följer den som gör att man skriver, det är kvalitet i dialogen med de man bloggar med, det är så jag resonerar numera!

    Kram Katarina

    SvarSlett
  13. Verkligen tråkigt om du slutar blogga, jag skulle sakna dina härliga och varierande inlägg.
    Jag hinner inte titta in på alla bloggar varje dag, periodvis kanske det bara blir en gång i veckan. Och om det då finns tio missade inlägg skriver jag inte kommentarer på alla, utan då blir det oftast bara på det senaste.

    Jag hoppas att du kommer tillbaka, jag kommer i alla fall att fortsätta kika in här med hopp om inlägg! :)
    Varm söndagskram från Elin

    SvarSlett
  14. Tusen takk for hilsen!:-)
    Jeg svarer alle som legger igjen noen ord hos meg:-) Men det begynner å ta litt for mye tid. Jeg legger meg i alle fall til som følger hos deg, så håper jeg du fortsetter med bloggingen. Ta en liten pause. Bloggen din er i alle fall fin og interessant nok for meg!!!:-)
    Blogges vi?

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  15. NEJ! Jag vill inte att du slutar blogga! Jag brukar kika in och jag försöker lämna kommentarer. Men visst går det dagar då jag inte hinner. Då jag bara läser. Men det betyder ju inte att det du skriver är ointressant. Jag prioriterar bara att läsa före att kommentera om du förstår vad jag menar. Hur som helst så hoppas jag att du inte slutar. Ta en paus om du vill, men försvinn inte :)

    Kramar

    SvarSlett
  16. VARJE MORGON KOLLAR JAG DIN bLOGG DET HAR BLIVIT MITT NÖJE EFTER FRUKOSTEN. sÅ HÄRLIGT ATT SE DINA BILDER DET DU GJORT OM HEMMA BARNEN HUNDARNA TA INTE FRN OSS VÅRA FINA STUNDER VID DIN BLOGG. klem

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...