Sider

lørdag 11. februar 2012

Tusen takk!!

For gode råd, fine ord og masse omtanke på forrige innlegg!

Summa sumarum er nok at jeg føler at jeg ikke har noe og tilby...det andre i tilegg.
Hvis Du følte at jeg trampet på Deg ber jeg om unnskyldning, ikke min mening.


Så på bakgrunn mange ting velger jeg å ikke være aktiv her, på VEEELDIG lenge. Om det fører til nedleggelse eller at bloggen blir aktiv igjen...vi får se.

En sak er uansett sikker, jeg stikker innom dere i ny og ne!

Ønsker alle en fin morsdag og alle hjerters dag!

klem Anna




32 kommentarer:

  1. Kjenner meg godt igjen, ingenting er så frustrerende å legge ut et innlegg jeg har brukt mye tid å skrive og så kommer det 0 kommentarer, mens noen får 30-40 kommentarer bare for å vise en ny kopp de har kjøpt. Men så tenker jeg som så at jeg blogger jo også mye for min egen skyld, for å dokumentere det som vi gjør her. Dessuten liker jeg å skrive, kanskje litt for mye for interiørbloggere skal jo helst ikke skrive så mye har jeg funnet ut.

    Jeg har kost meg mange ganger her med bloggen din og håper at du ikke forsvinner helt.

    Ha en fortsatt fin helg.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Forstår at du velger å ta en pause, men håper ikke du legger ned!! Syns det veldig koselig å lese innleggene dine, du tar vakre bilder og skriver godt! Jeg tror at bloggingen er en berg og dalbane, man har opp og nedturer der som ellers. Man skal blogge for sin egen skyld og det man har på hjertet, være seg interiør eller andre ting man finner interessant :)
    Håper ikke pausen blir så veldig lang!
    Ha en fin lørdagskveld, og en flott morsdag i morgen!
    Stor klem fra Ella ♥

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Håper virkelig at du kommer tilbake. Jeg har virkelig kost meg med bloggen din. Synes du er kjempeflink og virker til å være en veldig hyggelig person.
    Har selv vært lite aktiv i det siste, men jeg mener også at jeg for en tid tilbake kommenterte ganske aktiv på bloggen din. JEG vil at du skal være her....
    Klem

    SvarSlett
  4. Nei nei! Så kjedelig om du slutter å skrive! Jeg er ikke alltid like flink til å kommentere men det er rett og slett pga tidsmangel! Med jobb og ofte alene med lille gubben i familien og egen blogg med innlegg så blir det ofte lite tid igjen. Så er det nok for mange. Men det er klart at om du føler at det ikke er noe gøy å blogge så ta heller en pause. Det viktigste er jo at man synes det er gøy, ellers er det jo absolutt ingen vits! Jeg synes det er så spennende å lese bloggen din så håper at du kommer tilbake!!! Stor kram! :))

    SvarSlett
  5. Hej Anna!
    Jag kommer att sakna dig massor om du pausar! Det är berikande att få ta del av din vardag samt ditt liv uppe på den speciella plats ni lever på! Hoppas du ändrar dig!!! Men endast du vet förstås vad som är bäst för dig.
    Önskar dig en fin söndag imorgon!
    Kram Anna

    SvarSlett
  6. Självklart tycker jag det är jättetråkigt att du tar en paus, men samtidigt ska du ju göra det som du själv känner är rätt för dig!
    Kommer sakna dina vackra naturbilder från norge!!
    Hoppas att du finner lusten igen!! :)

    stor kram
    helena

    SvarSlett
  7. Hei Anna! Nå må du ikke bare forsvinne for oss! Jeg synes du har en flott og kjempekoselig blogg og leser innleggene dine, ser på bildene dine med glede og interesse!!
    Men jeg er nok også av dem som ikke er flink nok til å kommentere:( Det er noen med hvor mye tid man skal prioritere på bloggen. Selv blogger jeg jo ikke så ofte, har ikke mange følgere, og får heller ikke så mange kommentaret. Men pyttsann, jeg er nå med så lenge jeg synes det er gøy og så lenge jeg føler at jeg har noe interessant å komme med. Men, det jeg synes er interesant vil jo ikke fenge alle besøkerne mine uansett.
    Håper å se og høre mere fra deg i framtiden, for det er så koselig å lese blogger fra landsdelen og du har utrolig mange flotte bilder fra ditt nærområde.
    Klem fra meg:))

    SvarSlett
  8. Heia Anna. Det er godt å ta en pause. Og kom tilbake når det føles rett for deg.

    Når det gjelder innlegg og kommentarer så er det mange besøk om dagen hos meg og jeg får i forhold bare noen få kommentarer Det er fra dem jeg som oftest kommenterer til. Jeg har ikke tid til verken å lese andre blogger og kommentere bestandig. Men jeg blogger ofte for min egen del og fører en slags dokumentasjon på det jeg gjør i løpet av året. Det er ikke hyggelig når blogging blir stress. Da slenger jeg inn et innlegg og legger bort pcen. Skjønner deg godt jeg, men nå blir det vår og lysere dager. Så håper du kommer tilbake snart.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Jeg skjønner godt at du vil ta en pause fra bloggingen. Vi vil jo så gjerne ha tilbakemelding på det vi skriver, og føler oss oversett om de ikke kommer. Jeg er ny i bloggverdenen og er derfor mer opptatt av min egen blogg for tiden. Håper du ikke blir helt borte, for det er gøy å se litt av vakre Bergsfjord av og til, om enn bare fra din lille stue. ;) Mange klemmer!! Linda

    SvarSlett
  10. Säger som många andra, förstår att du vill ta en liten paus, men hoppas VERKLIGEN att det inte blir en lång sådan. =o) samla krafter och kom igen med nya tag helt enkelt. Saknar dig!!
    Kramar!!!

    SvarSlett
  11. under den här tiden har i alla fall jag blivit jättesugen på att se den där världen du har visat på alla vackra bilder, så vem vet...en dag kanske jag står där! Ha det jättebra :)

    SvarSlett
  12. Kanske vi kan hålla kontakten ändå? :)
    via mejl :)

    släng iväg någon rad om du får lust någon gång :D
    vartlivinorr(a)gmail.com

    kramar
    helena

    SvarSlett
  13. Underbara bilder :) Blir alltid så glad när jag ser fjällen! Välkommen tillbaka på bloggen när du känner kraft och inspiration!

    Kram

    SvarSlett
  14. Önskar dej allt gott och hoppas du snart är tillbaka!! Våren ger nya krafter vet du...
    Kram kram

    SvarSlett
  15. Vad tråkigt att du lägger bloggen på hyllan. Men jag förstår att lusten, orken och inspirationen ibland tryter. Det gör den nog för de flesta av oss ibland. Jag tycker också att det är kul med kommentarer. Men det viktigast tycker jag är att det faktiskt finns människor som tar sig tid att läsa just min blogg (med tanke på hur många bloggar det faktiskt finns) och om de även tar sig dit att skriva ett litet hej så är det givetvis extra kul. Jag hoppas att du dammar av bloggen om ett litet tag igen. Hoppas du har haft en härlig helg! kram

    SvarSlett
  16. Underbara bilder du visar, hisnande vackert! Ha det så gott! Jag hoppas att du kommer tillbaka för du gör din blogg så fin!

    Ann-Louise

    SvarSlett
  17. Nej men! Det var riktigt tråkigt att höra!! Vi hoppas med hela våra hjärtan att du ändrar dig coh kommer tillbaka till oss!

    Vi är, som så många andra skriver, inne hos dig och andra bloggar och läser men hinner inte alltid kommentera. Vi följer dock dig och andra bloggar dagligen!! Ledsen att vi inte alltid lämnar avtryck... vi vet ju själva hur fantastiskt roligt det är med en hälsning!

    Vi hoppas du kommer tillbaka! Om inte så önskar vi dig all lycka med det du tar dig för!
    Vi kommer att sakna dig!

    Kramar från Fiffiga Systrar

    SvarSlett
  18. Kjem til å savne bloggen din Anna og håper at pausa ikkje blir så lang....
    Får stikke innom dette innlegget og legge igjen ein kommentar i ny og ne -
    så kanskje det ein vakker dag ligg det eit nytt innlegg her :))))
    Det kryssa i alle fall eg fingrane for!

    Stor klem frå Sissel

    SvarSlett
  19. Jeg titter innom her av og til, og får jo alltid slike gode vibber av og besøke deg:) Du har jo masse ståpåhumør og lure og smarte ideer! :)
    Håper, som alle de andre her, at du kommer tilbake:)
    Jeg er heller ingen storblogger, og er nok selv av typen som leser mer enn jeg kommenterer.
    Når det er sagt har jeg stadig vekk noen runder med meg selv om jeg skal fortsette og blogge eller ikke. Og da kommer jeg frem til at: jo, det vil jeg gjerne fortsette med. Men å blogge hver dag har jeg ikke kapasitet til. Så av og til er det få dager mellom innleggene, andre ganger er flere dager:) Man blir ingen storblogger på den måten - men det er igrunn helt ok:)
    Uanset, Anna, ønsker jeg deg en riktig fin dag, og lykke til videre i livet!
    Håper, som sagt, at du kommer tilbake:)
    Klemklem, Fruen i Nord:)

    SvarSlett
  20. Jag har redan börjat sakna dig, jag kom hit idag, inte för att jag såg att detta inlägget var gjort, utan för att se hur du hade det. Det är väl så att det går i vågor här i livet och jag kan vara sån att det är himla roligt med någonting och sen känns det liksom klart. Hursomhelst hoppas jag verkligen inte att det är så du känner - jag tror det behövs lite mer sol på berget bara, tror du inte det kan vara det.
    Jag hoppas det kommer fler inlägg och berättelser från en av dom vackraste ställena på jorden!
    Stora kramar
    Agneta

    SvarSlett
  21. Ibland behöver man få lite distans till det man gör... så precis som många andra sagt i sina kommentarer så förstår jag dig. Jag tog mig en paus i höstas. Hoppas du återvänder och visar oss ditt liv uppe i nordnorge med kloka tankar och reflektioner.

    Må så gott och njut av ljuset som är på väg tillbaka!
    Kram Katarina

    SvarSlett
  22. Hej Anna!

    Men fina, fina Anna! Inte ska du tvivla på om vi tycker om dig och din blogg. Vi är många som tycker så mycket om dig och din härliga blogg. Som blir lika glada varenda gång vi ser en hälsning från dig i våra egna kommentarfält. Du är en sprudlande härlig bloggvän som uppskattas otroligt mycket.

    Själv hinner jag tyvärr inte med varken min egen blogg, bloggrundor eller kommenterande just nu som jag skulle önska. Tiden räcker inte till med familj, hem, företag och bokskrivande. Det är så det är just nu och visst har jag funderat på att lägga ner min blogg. Men jag älskar ju att skriva och de möten som sker i bloggvärlden. Vänskapsband som formas. Och visst värmer det mitt hjärta när jag får kommentarer, men jag skulle blogga oavsett vilket eftersom jag skriver på min blogg för mig. Min blogg är en del av mig och mitt liv. Min röst i bloggvärlden och den kan inte vara annorlunda. Den är som den är. Oavsett hur många som läser eller kommenterar.

    Jag tror att vi alla gör så gott vi kan här i bloggvärlden och jag tror att de flesta av oss önskar att det fanns mer tid att läsa och kommentera. Men livet förändras ju hela tiden och vi har alla olika mängd tid att tillbringa framför datorn(själv har jag fullt sjå att få tillgång till datorn med två tonårsdöttar i hemmet ;)). Jag brukar dra parallell till det verkliga livet utanför datorskärmarna och de vänskapsband jag har med männsikor där. Kontakten med vännerna är inte daglig men det betyder ju inte att den är mindre värd för det. Tvärtom. De riktiga vännerna finns ju där. Alltid. Oavsett vad som händer. På samma vis är det här i bloggvärlden.

    Jag hoppas att du njuter av din bloggpaus vännen men jag hoppas också att du snart är tilbaka igen. För du är saknad ska du veta och din röst behövs här i bloggvärlden. Glöm inte det.

    Ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvarSlett
  23. Hejhej!
    Så mysigt att du ville vara med på min give away! Jättemysigblogg du har. Jag har lagt till mig som följare.

    Ha en strålande kväll!
    Kram Joy

    SvarSlett
  24. Hej!
    Jag instämmer fullständigt med Lotta och Min plats i solen. Men har full förståelse om du gör en paus. Emellanåt behöver man lugna ner tempot. Antalet kommentarer och statistik har jag bestämt mig för att inte bry mig om. Jag skriver också min blogg för mig, för att jag tycker det är kul och gör det när jag tycker det är kul.
    Hoppas du snart kommer tillbaka!
    Ha det fint!
    Kram Suz

    SvarSlett
  25. Stor varm kram till dig!!!

    Milla

    SvarSlett
  26. Hej goa Anna!

    Vilka underbara bilder.. helt fantastisk miljö och utsikt!!! ♥

    Ledreborgsmässan som du undrade över ligger i Lejre, Danmark(utanför Köpenhamn) och du kan läsa mer om den här:
    http://www.ledreborglivsstil.dk/

    Kram och ha en riktigt fin dag! ♥
    Mia

    SvarSlett
  27. Gud vilka fina bilder!!

    Jag tycker att det är huvudsaken att folk läser, men jag vill också ha kommentarer, annars känns det som att det inte är så stor mening att blogga. Faktiskt. Det tror jag att i princip alla känner. Jag har varit lite dålig på att kika in här, men jag har mått väldigt dåligt i och med graviditeten. Hoppas du är tillbaka på banan snart igen.

    SvarSlett
  28. Nej, men snälla söta Anna, du som får så många kommentarer på din blogg! Sjävklart är det jättekul att få kommentarer, men du ska tänka åt det andra hållet; vara glad för de du får och inte ledsen när de uteblir! Många tycker det är trevligt att bara läsa, och ibland kanske man inte har något helt enkelt att säga. Det innebär ju absolut inte att det är något fel på det man läser.
    Tycker absolut inte att du ska sluta, ev kan du ju blogga lite mindre ofta om du känner för det. Det lite extra roliga med en blogg är ju att det man skriver kommer att finnas kvar forever!

    Jag har själv blivit mycket sämre på att kommentera än förut, tiden räcker inte till helt enkelt...Sorry!

    Kram ♥♥♥

    SvarSlett
  29. Ville bara titta in och säga att jag saknar dej...
    Kram kram

    SvarSlett
  30. Åh vilka underbara bilder du visar. Så fantastisk natur.
    Ha en skön helg
    AC

    SvarSlett
  31. Ja, delta gärna i min utfordring! Betyder det att du är tillbaka i bloggvärlden på egen blogg? I så fall JÄTTEKUL!!! (Hoppas.)

    SvarSlett
  32. Kram på dig Anna! Jag saknar dina härliga inlägg och hoppas att du snart är tillbaka igen.

    Stor Kram
    Lotta

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...