Sider

tirsdag 11. januar 2011

Tålmodighet

Kjære allesammen!!

Jeg prøver å lage en blogg som jeg føler jeg trives med. Fargevalg, tekststil, header mm.
Håper dere har tålmodighet å vente til jeg er ferdig med å om møblere?!

Prøver meg på å forandre på header, det er asså ikke bare, bare for en dame som meg...er ikke så veldans flink med pc operasjoner ;o)


Influensaen (hvis det er det jeg hatt) begynner å sleppe taket...Så i morgen regner jeg med det blir jobbing på meg!!
Tusen takk alle dere som ønsket Go bedring mens jeg vært syk, hjelper til på bedringens vei
c",)

6 kommentarer:

  1. Godt du er på bedringens vei :-) Her er ungene syke...
    Lykke til med utforming av bloggen, jeg forstår ikke et døyt av det, så jeg tar til takke med ferdige maler. Men jeg synes det er riktig flott når bloggene har personlighet :-)
    Klem fra LIV

    SvarSlett
  2. Hei Anna!
    Så deilig å høre du på beina igjen, blir nok godt å komme på jobb igjen nå. Takk for dine koselige hilsner inn hos meg, setter stor pris på dem:)) Den lille er en Cavalier King Charles Spaniel, kjempe søt og utrolig glad i barn.
    Jeg syns bloggen din ser veldig fin ut, ikke lett å finne ut av alt her inne. Har prøvt ut mye forskjellig selv og blir vel aldri helt fornøyd ha ha. Lykke til videre!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Hei Anna :)
    Tusen takk for den superkoselige hilsenen du har lagt igjen hos meg :) Koselig at du liker bloggen min :)
    Lykke til med ommøbeleringen på bloggen din....om det ikke hadde vært for ferdige maler hadde jeg aldri hatt noen blogg, hihi :) Skjønner fint lite av html koder o.l.
    God bedring! Håper du blir frisk snart :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  4. Ingen fara med det! Det tog lång tid för mig oxå att komma fram till en stil och sånt. Men liksom många andra har sagt, så använder jag de färdiga mallarna och ändrar bara på min "header"-bild. =o)
    Ful får man va, men inte dum. ;o)
    Underbart att du känner dig bättre.
    Kram!

    SvarSlett
  5. Puten på bildet har jeg sydd selv av et restestoff jeg fant hos Laura Ashley....Skulle gjerne hatt mer av det stoffet selv...

    SvarSlett
  6. Man grejar och grejar med sin blogg men jag har inte gjort så mycket med min det senaste för förra gången jag ändrade blev allting fel.....och det var inte så där vidare värst kul.
    Kram

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...