Sider

tirsdag 18. januar 2011

Månen

Månen...
stor, gul å lyser opp hele bygda!



 I morges når jeg slo opp døren å sendte ongan på skole møttes jeg av dette. 
MÅNEN  
lys og klar over fjellet.


Hagen våres grenser til skolens eiendom.
Barna tar sekken på ryggen o klærne på armen å så bær det av gårde!!


 Seinere på dagen henger månen bak et annet fjell å skinner inn på meg når jeg drikker em kaffen å leser interiør blader.
Fram med kameran å fota fort, fort gjennom vinduet. 
For samtidig ringte selvfølgelig telefonen...


 Samtalet avklart, så på med skor å ut på verandaen for å fota litt mer. 
Har dessverre ikke stativ...dermed var det trekk pusten-varianten som måtte til når jeg tok disse bildene ;o)=



I know...fjøsen våres er med på MANGE bilder, men jeg er blitt så glad i akkurat dette motivet at det forekommer ofte!!

Nå kjære dere, er det igjen møte tid for meg.

Klem fra meg og MÅNEN!!

20 kommentarer:

  1. Så bra at pakken kom frem hel! :)
    Ha en flott tirsdagskveld!
    Hilsen Nina

    SvarSlett
  2. Hej! Tack för din kommentar! Så vackra bilder! Här kan du följa mig: http://www.bloglovin.com/blog/4403/designe#

    Kram :)

    SvarSlett
  3. Så fin måne, låve og bilder :)
    Så herlig vei ungene så ut til å ha til skolen... Ikke akkurat som her nei!
    Fin kveld til deg :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Hei:)

    Så nydlige månebilder, vakkert!
    Det nest nederste så nesten ut som et maleri:)

    Klem Line E.

    SvarSlett
  5. Vilka härliga månbilder!

    Här lite längre söderut har faktiskt solen visat sig idag! :)

    kram

    SvarSlett
  6. Så underbart vackert och det stärker min känsla för avlägsna norska boplatser ännu mer, det ÄR romantiskt och så kolossalt vackert.
    Kram

    SvarSlett
  7. det nest siste bilde var ekstra vakkert..virkeig..-) så deilig med kort skolevei.:-)

    Tegn i vei..blomster.:-) god kveld til deg.:-)

    SvarSlett
  8. Ska jag ta det som en inbjudan.....säg inte för mycket, bara, rätt vad det är har du mig som en inackkorderad......

    SvarSlett
  9. Helig er den når den skinner der stor og rund!

    Nyt kvelden :)

    SvarSlett
  10. Herlig stemningsbilder synes jeg :o)
    Månen kommer fantastisk frem om kveldene.

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  11. Så stämningsfullt, vilken otrolig fin gård ni verkar ha och så otroligt lättsamt att ha skolan tätt intill. =) Kram Anna

    SvarSlett
  12. Åh, den bilden med fjösen, månen och Savannah trädet är underbar! =o)
    Kul att du fått så massa trafik till bloggen, syster, det förtjänar du, speciellt idag! ;o)
    Kramar!

    SvarSlett
  13. Vakre bilder! :o) Jeg kjenner igjen den forferdelige -trekk-pusten-metoden og ønsker meg ille et stativ. :o)

    Så deilig å bo så nærme skolen!

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  14. Hei! Stemningsfulle bilder av månen! Ikkje lett å fange han karen der? Men eit stativ gjer det 1000 gongar enklare! Takk for fine helsingar inne hos meg! Ja; det er TineK skjermar på lampane på stova. Lysegråe. Har to mindre kvite på kjøkkenet. Dyre, men du verden så fine! :)

    Ha ein flott kveld!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  15. Så otroligt fina bilder:) underbar miljö!
    Tapeten är från Sandbergs, älskar deras tapeter:)
    Må så gott
    Kram Susanne

    SvarSlett
  16. Skjønner godt at du tar bilder av fjøset - det er riktig så flott fotomotiv!

    SvarSlett
  17. Vilka härliga fullmånebilder. Bild nummer tre ser ut som tagen ur en sagobok.

    Ha en trevlig helg!

    SvarSlett
  18. Visst är det härligt med fullmåne! Du har verkligen lyckats fånga den fint.

    SvarSlett
  19. Kjempefine månebilder! Likte spesielt godt det med det røde fjøset.

    SvarSlett
  20. Det er nok dette innlegget du vil ha på Himmelsk listen?
    Jeg liker helst at dere linker til det aktuelle innlegget og ikke til bloggen. Det blir så mye lettere for oss å finne frem og vi slipper å skrolle så mye. Hvis du ikke vet hvordan du linker til et spesielt innlegg, så kan du lese om det i himmelsk innleggene på bloggen min - eller jeg kan hjelpe deg:)

    Bildene dine er nydelige og de må alle få se. Synd om noen går glipp av dem fordi de gjorde som meg første gang jeg var innom her.. Jeg fant dem ikke!!
    Ha en flott helg!

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...