Sider

lørdag 1. januar 2011


I dag er første dagen på resterende delen av livet ditt
(fritt oversatt fra svensk)

Håper dere allesammen der ute i cyberspace haddde en kjempefin Nytt års feiring i går 
c",)
Her i huset spiste og drakk vi masse godt!!



SÅ fyrverkeri
(stakkers dyr og mennesker som er redd)



I dag har vi koset oss masse ute i det NYDELIGE
vinter været.
Dette er savanne treet våres!
Tenkte jeg skal ta bild av det HVER måned dette året, følge dess syklus rett og slett 
c",)







Her i dette huset kamperer jeg og familien min!!
På denne verandaen skal jeg til våren drikke kaffe og til sommeren SOLE meg!





 Tro om mannen min blir å ta denne sykkelen i bruk med det snareste??


GULLMUNDSTINN
Der oppe, drøye 1000 m.o.h har t.o.m jeg vært
Gaaanske så stolt av den bragden!!

I går kom det en pakke til meg!
  

 Denne låg oppi...



fra LandRomAntikk!!

 





MEN....
Dessverre var den allerede ødelagt...eller, jeg skulle stramme på den nederste skruen å knækk...
HVA GJØR JEG NÅ??? 
Den skruen var svak allerede FØR jeg tok den i bruk, HÅPER, HÅPER og HÅPER enda mer at jeg kan bytte den.
Har jo ventet og ventet denne julen på lampen min... :o(
 
 I morgen...
siste dagen av denne DEILIGE
juleferie.
Bare spising, slapping, sløving, prating, drikking...
Alt i et enda virr varr!!

Fra av er det slutt med spisingen, drikkingen, slappingen, sløvingen...begynne å trene, "spise" sunnere og drikke masse vann fra isbreen våres!

5 kommentarer:

  1. Heisann - tusen takk for koselig hilsen! Det er ikke en lue jeg har på - men hetten til jakken ;)...men jeg ønsker meg også en sånn lue som du tenker på!!

    Riktig godt nyttår til deg og dine også. Ser ut som dere har plenty med snø!

    ps: Gratulerer med nye lampe - så kjedelig at den ble ødelagt. krysser fingrene for at du får byttet den!

    klem

    SvarSlett
  2. Et riktig GODT NYTT ÅR ønskes deg og dine, kjære bloggvenn!!

    STØRSTE klemmen
    ANETTE:)

    SvarSlett
  3. Ska bli skärpning här också, alldeles för mycket god mat och dryck. Men det är ju så det ska vara på jul och nyår. Väldigt trist med lampan, hoppas det går och fixa. Det var en supersnygg modell på golvlampa du hittat!
    Önskar dig ett gott nytt 2011
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  4. Hej! Vad roligt att du hittat till mej, så hittade jag hit. Kul att läsa om hur det är långt upp i naboland. Här har solen skinit på oss idag och vi har haft fint väder. Förstår att du längtar efter solen nu. Hoppas din lampa går att fixa till.
    Jag väver mest på beställning och vill du köpa en trasmatta till köket ditt, så kan du beställa av mej och då får du mått och färg som passar dej.
    Jag har klickat in mej som följare hos dej, för jag tycker det verkar intressant att följa livet norrut och jag funderar på hur du trivs där. Det måste varit en omställning att flytta så långt.
    Önskar dej god fortsättning och ha det så gott.
    Kram birgitta

    SvarSlett
  5. Hey, Jacob's Creek!! Där har jag varit med Sandra när jag besökte henne i Australien. Jättegott vin. =o)
    Vad åt ni för gott på Nyårsafton?
    Vi köpte Thai mat i Queenstown och åt på Motellet. =o) Inte varje år man firar Nyår i Queenstown.
    Kramar och God Fortsättning!

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...