Sider

mandag 10. januar 2011

Lyset

 Dagen i dag er så lys å fin...enda noen uker til vi ser sola i bukta her i Bergsfjord, men himlen...oj så vakkert. 
I regnbuens alle farger!
Har dessverre ingen bilder å vise dere siden jeg også i dag er syk og svak.
Men fra sofaen har jeg en UNDERBAR 
utsikt mot sør, det solas stråler "roper" på oppmerksomhet.
All denne lengselen mot sol, varme, vår og sommer gjør at jeg begynner å tenke på at det var disse
 jeg skulle kjøpt forrige sommer.
De jeg kjøpte på fagmøbler gjør jobben sin, dvs tar godt vare på meg å kaffekoppen min under savanne treet våres...lengst bak i hagen, helt ved bekken!
Kanskje ikke kvaliteten var den beste, etter 1 måned i sol og regn begynte fargen å flasse av. Nå skal det informeres om at jeg fikk 2 til priset av 1...så, but still. 
Sjekk denne:
av det mer sjeldne slag finner dere 
HER 
 Så for dere som er interessert i å fotografere anbefaler jeg å gå inn på den siden! 

Flere anbefalninger.
Er Du interessert i å reise...litt utenom det vanlige?
Sjekk denne BLOGGEN 
Der finner dere reiseskildringer, hverdags tanker, fotografering å masse andre 
tips og råd!

6 kommentarer:

  1. Hei Anna.
    Her er det også ett nydelig vær i dag....sola skinner og det er 0 grader ute. Men det er jo nesten skummelt å gå ute,for det er jo sååå glatt.
    Så kjedelig at du er syk. Ønsker deg god bedring og at morgen dagen blir mye,mye bedre.

    Klem Hege

    SvarSlett
  2. Håper formen stiger raskt!! Har selv vært nede for telling på grunn av influensa...men idag er jeg bedre. Så nå MÅ jeg på tur i skikkelig ruskevær...gleder meg ikke...
    Riktig god bedring:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Heia.
    Bra du har god utsikt over vakker himmel når du er syk og svak.(og deilig vi har internett he he)
    Skal titte innom reiseskildringene.
    God bedring til deg
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  4. Vad tråkigt att du fortfarande är sjuk. =o(
    Förhoppningsvis kan den fina utsikten få dig att känna dig lite bättre i alla fall!
    Tack för länk till min blogg oxå! =o)
    KRAM

    SvarSlett
  5. så nydelig header bilde.:-) håper formen din kommer seg fort..kjedelig å være syk og svak.:-/ jeg vet...

    Og takk, prosjektet går sin gang..fin tid å starte et sånt prosjekt..og nå har jeg også laget en "blogg om det"....så får vi se...for min egen motivasjon først og fremst...hadde den stengt inntil i dag...føles litt privat med før og etter bilder, særlig når det nå stort sett er etter all maten bilder...:-) tjhiii får ta det med et smil..og tross alt, det er jo et luksus problem..for de aller fleste.:-)

    Klem og god bedring

    SvarSlett
  6. Hei, og takk for at du fant meg... :)
    Setter stor pris på at du vil følge meg... Vil selvfølgelig følge deg også!
    Masse god bedring.
    Syke barn her for andre uka på rad, så titter innom deg mer en annen dag :)
    Klem May Helen

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...