Sider

onsdag 22. desember 2010

TENK....

Tenk, dagen før dagen før dopparedagen!!
Det er sånn vi sier det i Sverige.
I morgen er det dagen før dopparedagen.
Tenkte i dag (som jeg gjør hver dag...)på min søster som bor på New Zealand.
Når jeg står opp på selveste julaften har hun feiret allerede. 12 timers forskjell you know!
Hun har kvelden igjen å kose seg på...I VARMEN!
Kanskje hun og samboeren pakker en kurv med masse godt i, en flarre vin. Går en tur mot beachen o slapper av i solen?
Ganske så annerledes mot den jul vi feirer 
her oppe. Skal jo komme masse snø såg jeg på værmeldingen i kveld ;o)=


Hule treet våres, som minste dama i familien sier!!
 

Denne juletre matten har min søster brodert til oss ;o)=


Take a pick...lyset er ikke helt med meg!




Stuen våres i juleskrud!


Amaryllis, er dem ikke nydelige! 

Nå er det ordnet med det meste her hjemme. I morgen skal skinken kokes, köttbullar trilles og stekes, rødkålen kokes...pinnekjøttet 
vannes ut (alpelamm fra lyngen)
VI skal bare kose oss, masse julemusikk, gløgg, nyte lille juaften. Den dagen er egentlig mer hellig enn selve julaften syns jeg.
Hmmm...vet ikke helt hvorfor men... 

I morgen er også siste dagen på jobb..yeahhh!!
Skal bli godt med noen dager fri.
Ikke mindre enn 5 dager. Lurer på om jeg klarer å snu døgnet 2 gang på de dagene??

Klem fra meg i det snart snø dekket NORD!

1 kommentar:

  1. Åh, ni har det så otroligt mysigt!!
    Tänker på er oxå varje dag, och speciellt idag. Känns väldigt ensamt här på andra sidan jorden, inget julmys i det hele tatt.
    Skinkskivorna (köpte färdig skivad skinka, det var billigare) står i ugnen och jag ska steka på ett par köttbullar och korv. Så blir det julmyst och förhoppningsvis lite mys ikväll.
    Saknar er alla!
    God Jul!

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...