Sider

lørdag 4. desember 2010

Hjemme igjen

Lørdag...barna på loftet o bygger med lego.
Dem syns også juleshopping er stas, når vi er kommet hjem så de kan leke, leke, leke!!

Jeg så i et blad før vi dro til Tromsø at Skeidar hadde en type lampe jeg lenge ønsket meg,  Mannen var med på notene så...



 vi slo til og kjøpte den!

Problemet mitt er at jeg ikke helt kan bestemme meg for hva slags stil jeg skal ha i huset.
Vi bor jo helt med havet...maritimt kan jeg tenke da...
men så er jeg så veldig glad  i det gamle og slitte. Gi meg slagbord, kobber o disse tingen så er jeg i 
heaven
Så jeg har bestemt meg for (tror jeg) at det blir en mix av disse to tingene!



Dessverre tok jeg ikke med kamera på turen, og det var tur det. Hvem kan shoppe o fotografere samtidig??!
Men på den andre siden er jeg litt trist for at jeg ikke gjorde det. 
Snøen hadde lagt seg som et teppe over landskapet, så utrolig vakkert.
Speilblankt på sjøen når vi kjørte nordover i går, fjell som speilet seg i vannet....


Naturen hemma i Värmland är oxå bra vacker. En kväll i...(Der ble det svensk...!)
Naturen hjemme i Värmland er også vakker.
En kveld i sommer så det ut som det var skogbrann.
Kontrasterna mellom himmel, skog o mark var 
som o ta på....magisk

Ellers skal dagen gå til å rydde unna litt i heimen. Blir bestandig masse rot når enn kommer hjem fra turer o alt skal plukkes inn på respektive plasser.
Mannens nye leke kom i en STOR eske som fortsatt står plassert mitt på stuegulvet...den + masse annet rot skal i kjelleren!



1 kommentar:

  1. SÅN lampa har jag länge kikat på! Men finner den inte i NZ. =o(
    Råstiligt!! =o)
    Och vad fint det var med pepparkaks formar i fönstret! Det måste jag fundera på till nästa år.
    =o)

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...