Sider

tirsdag 28. desember 2010

ROMJUL

Denne romjula har jeg eksperimentert med den kamera vi kjøpte forrige jul. Canon 500 D.
Bedre sent enn aldri...er det ikke så?!

Ikke bare, bare å skjønne alle måter enn kan ta bilder på, med og av. Men jeg lærer...tror jeg!


I dag skal mannen kjøre over fjorden for å kjøpe raketter...eller "bomber" til nyttårsaften.
HVIS nå været holder seg vil si.
Så i går at det meldte litt mye vind til nyttårsaften, her nord. 
Håper det blåser forbi å ut i havet FØR D dagen!

Er dere fyrverkeri folk på nyttårsaften? 
Hva skal dere gjøre den dagen/kvelden?
Spiser dere kalkun fast hvert nyttårsaften?
Syns det er artig og høre hvordan andre feirer jul, nyttår, fødselsdager m m. 
Det gir meg inspirasjon til "mine" dager!


Da skal jeg klæ med godt, ta en tur på butikken, gå gjem o slappe av bitte litt til før jeg skal på jobb imorgen...3 timer ;o)=
LIFE IS GOOD

1 kommentar:

  1. Ja, som jag redan skrivit firade jag Nyår i Queenstown, South Island, New Zeeland. Massa folk där över Nyår, men vi orkade inte spendera Nyåret med en massa fulla tonåringar, så vi köpte bara Thai mat och tog med till motellet. Sen såg vi fyrverkerier från Balkongen medan vi drack lite skumpa. Super mysigt! =o)
    Nästa år kanske vi alla kan fira tillsammans. Åh, det är min dröm!
    Kramar och Gott Nytt År!

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...