Sider

onsdag 9. mai 2012

På Kafé

Må man så må man, ikke sant?!

Jeg er en tur til Tromsø å ENDELIG passet det sånn at jeg kunne besøke 
BRYGGEJENTENE i Ersfjorden.

Mitt første besøk der for 1,5 år siden var bare SMASHING, nå var det enda bedre. 
Dem har utvidet både butikk og utvalg i kaféen!
 



 Selv om det finnes mange fancy pancy kaffe varianter, sverger jeg fortsatt til Kaffe latte!
Grov brødskive med skinke, brie, sallat, paprika, pesto, eple!
SNADDER
Møblene ute på verandaen er laget av gammelt virke og laste paller! 
Bare rå lekkert c",)

 
Hvem sier nei til en stund relaxing i slike omgivelser?!

Jeg har i hvert fall fått meg en injeksjon sprøyte av vår følelser.
På tur til Tromsø skinte solen Midnattsom om ca 2 uker!!), bare veier, blide onger, musikk på full guffe og min aller beste kjøre-bil-om-våren sang!!
START THE CAR med Jude Cole

9 kommentarer:

  1. Men snälla nån så vackert och så gott! Härligt. Och solen skiner och allting.
    Agneta kram

    SvarSlett
  2. Här sitter jag och bara gapar av hänförelse...!! Tänk att få sitta där med sin kaffe och ha den utsikten!! Skulle nog kunna tänka mej att leva på hårt bröd och vatten om jag bara fick avnjuta det...
    Kram kram

    SvarSlett
  3. Åh, vilket fantastiskt cafe. Det var ju så vackert så man blir hänförd. Kan man se sig mätt?
    //Fia

    SvarSlett
  4. Så hyggelig! Og så flott at du kom akkuat den dagen -sol over blankstile Ersfjorden er bare så nydelig:)

    SvarSlett
  5. Det är så otroligt vackert att det är svårt att tro att det är på riktigt! Jag bara hoppas att jag kommer dit någon gång, att jag får uppleva detta magnifika landskap :)

    Kramar Kicki

    SvarSlett
  6. åh vad fantastiskt vackert ni har det, soligt och mysigt.

    SvarSlett
  7. Vad härligt det låter!!
    Riktigt mysgt med lite kafé besök, god mat och dryck och bara få rå om varandra lite.
    Litar på att ni hade/har en mycket trevlig tid i Tromsö. =o)
    Kramar!!

    SvarSlett
  8. Det är så vacker att jag bara häpnar! Vilkem mysig tur ni hade!
    Tack snälla för dina fina kommentarer på min blogg! De glädjer mig väldigt!

    SvarSlett
  9. Jänta med glass att slicka på, Vackra vyer kaffe med god smörgås och gå i affärer och njuta. sol som visar sig en fin vårvinter dag. HÄRLIGT:

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...