Sider

søndag 13. mai 2012

Donal Skehan

GOD MORGEN!

Startet dagen med en kopp kaffe og Nyhetsmorgon på tv4 play.
Eller egentlig begynte det med Facebook (hrmmm). Uansett, Leila Lindholm anbefalte på fb Nyhetsmorgon hvor Donal Skehan skulle være med og bake?!
Men, er han ikke sanger tenker du?!
Joda...og baker, og... television personality and food writer, blogger and presenter and photographer.


Double-Cross My Heart, Melodi grand Prix 2008, året da Alexander Rybakk vant c",) 

 Nå er Donal Skehan ute med sin 2. kokebok

  Dette er nok en gutt vi må regne med på kokke himmelen i fremtiden!! 

Hjemmesiden finner du HER 

Nyt søndagen, Klem Anna!

10 kommentarer:

  1. En sån där underbar kille, charmig och backar inte för något! Underbara killar och ungdomar det finns!
    Agneta kram

    SvarSlett
  2. Jag har sett ett reportage om honom, roligt när
    det dyker upp nya bra kockar.
    Hoppas du får en solig fin söndag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  3. Då får vi hålla ögonen på honom! Kram Emelie och Elin

    SvarSlett
  4. Med de ögonen kan han nog få mig att tro att jag kan tillaga vad som helst :)

    Kramar Kicki

    SvarSlett
  5. Ja snacka om tusenkonstnär!
    kram
    Fia

    SvarSlett
  6. Ett okänt namn och ansikte för mig, men nu när du har introducerat honom för mig kommer han säkert dyka upp lite varstanns. Brukar ofta vara så :) Hoppas du har haft en bra helg! kram

    SvarSlett
  7. Han er ukjent for meg, men ein søt kokk var han i alle fall! Og blid!
    Tusen takk for så fin kommentar inne hos meg!

    god kveld,
    klem,
    e :)

    SvarSlett
  8. Ja himlar, tänk om man vore en sån talang :) har faktiskt inte stött på han tidigare. Men nu vet jag nästa gång jag ser han.
    Önskar dig en bra dag
    Kram
    Helena

    SvarSlett
  9. Vilket bra tips! Måste kolla in denna pärla! :)

    SvarSlett
  10. Jaha! Visste inte att han var sångare!
    Uppdagade honom på Leilas hemsida. Har aldrig sett honom på TV eller nåt dock.
    Han har liksom inte hunnit bli populär i NZ än. Ting tar tid...
    kramar!!

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...