Sider

torsdag 10. mai 2012

My home

Bergsfjord hvor jeg bor.


Fra Båtliv.no

En liten "sneak a peak" fra hjertet av bygda, sentrum
Butikk, slipp, havn!

En liten rettelse bare. 
I begynnelsen sier stemmen at båten er på tur fra fiskebruker etter å ha levert fisk...stemmer ikke.
Fiskebruket ligger i bakgrunn. Båten har sikkert vært og fyllt diesel ved service anlegget, en detalj!
Men kan være greit å vite i tilfelle Du kommer over masse fisk du ønsker og levere...så du ikke heiser opp fisken ved feil kai c",)

KLEM!

8 kommentarer:

  1. Åh, vad synd att mitt flash-program inte fungerar. Så jag kan tyvärr inte se din vackra bygd. Jag får kika på det senare när jag får igång programmet igen. Norge har så otroligt vacker natur! Ha det bäst! kram

    SvarSlett
  2. Så himla kul, tack för titten!
    Jag förstod inte riktigt allt de sa men mycket...
    Så vackert det är i Norge!

    Trevlig helg

    SvarSlett
  3. Önskar dig en fin fredag och härlig helg!
    Kram Emma

    SvarSlett
  4. Hehe!!
    Kul att se Bergsfjord igen! Allt är sig likt. Affären är sig lik... =o)
    Himla kul att se! =o)
    Kramar!

    SvarSlett
  5. Häftigt och roligt att höra! Agneta kram

    SvarSlett
  6. Hej!!

    Nu är jag väldigt sen på att svara men jag har varit bortrest m.m.
    Vad roligt att du gillade mina smycken och tusen tack för att du tipsade dina bloggläsare om det,, det värmer :)

    Nu är det fullt upp i smedjan, riktigt roligt och inspirerande faktiskt!

    Hoppas du har det bra och får en fin sommar :)
    Kram

    SvarSlett
  7. MMmmm, så mysigt det är. Och vackert!!! Jag tjatar om det hela tiden, men jag tycker att det är magiskt vackert. Vackrare än alla tropiska stränder i världen :) Och norska, älskar norska :) Jag kanske borde ta med familjen och flytta? :)

    Kramar till dig!

    SvarSlett
  8. Så trevligt att se fick som lite havslukt i näsan och en tår i ögonvrån. Tänk att ni bor så fint och lilla jag egoisten vill att ni ska vara närmare oss här. kram

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...