Sider

onsdag 30. mai 2012

Du....

 GI BORT ER AVSLUTTET

 Det blir en aldeles liten gi bort her inne!

Jeg ryddet på loftet i helgen å fant ut at dette har jeg ikke bruk for. Kjøpte det å planla at NÅ skulle jammen også jeg bli scrapper o lage masse fint. Slik ble det altså ikke!


 Det meste kommer fra Panduro





Så jeg har en bitteliten gi bort der det ENESTE du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar så er du med i trekkningen som skjer 7/6

Så hvis du føler at dette er noe for deg,  sleng deg med c",)

17 kommentarer:

  1. Jeg blir med vet du...
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Ah så mycket fint! Tack för din fina kommentar hos mig. Fin blogg har du också :)
    Jag hälsar på här inne snart igen!!

    Kram Anna

    SvarSlett
  3. Ja her var det sannlig litt av hvert. Jeg hiver meg med i trekninga jeg -noe må man jo ta seg til i styggeværet:)
    Klem og ei fin uke videre til deg!

    SvarSlett
  4. Utan tvekan! Jag kastar mig in i tävlingen och håller tummar och tår! :)

    Kramar

    SvarSlett
  5. Spännande! Den där tången med mönster ser kul ut! Och så många saker du har. Jag är likadan, har massor av grejer som jag aldrig kommit mig för att ta itu med, det bara ligger, får kanske ta tag i saken vid tillfälle.
    Agneta kram

    SvarSlett
  6. Men gud, vilken spännande Give-Away!
    Jag är på! Även fast tiden knappt räcker till, kan detta verkligen vara bra att ha i skåpet. =o)
    Kramar!!!

    SvarSlett
  7. Förresten, kan detta vara nåt för dig?

    SvarSlett
  8. Haha! Glömde länken... http://www.sofiesvilla.no/kategori.php?kategori=29

    SvarSlett
  9. SÅ mycket kul tyvärr är jag inte alls bra på sånt det skulle nog bli liggande i ett skåp. Lycka till den som vinner

    SvarSlett
  10. Men det som är så kul! Att scrapbooka alltså. Jag har varit inbiten sedan jag först började. Tyvärr försvann lusten lite när vi packade ihop det andra huset för ett år sedan och det har varit svårt att hitta ron nu i nya huset då det är så mycket annat att pyssla med. Men en dag snart så så ska jag sätta i gång och skapa och klippa och ....allt sådant.
    Kram Anette :-)

    SvarSlett
  11. Åå så mycket fint du tänker ge bort! Att scrappa är ju så kul :) Som nybörjare (som jag är) har man inte ännu ett jätteförråd av papper och tillbehör, så jag är gärna med i utlottningen!

    SvarSlett
  12. En lördagskram till dig.:-) Stina

    SvarSlett
  13. Hej!
    Det är alltid kul att få paket ifrån Panduro. Det sätter kreativiteten igång på en.
    Hoppas att du får en fin vecka.
    Kram Anette

    SvarSlett
  14. Flera underbara inlägg att ta igen sedan jag var inne på din blogg senast, jag älskar ju de norska omgivningarna du bor i!

    Min dotter älskar scrapbooking, hon har precis börjat och har inte så mycket material än. Så jag är gärna med i utlottningen åt henne, hon skulle älska att få vinna lite pysselsaker. Och jag skulle gärna dela dom med henne, jag är faktiskt själv ganska sugen på att prova. Göra lite vackra födelsedagskort, kanske en fin tavla...

    Ha en fin vecka!
    Kram Elin

    SvarSlett
  15. Some advertising networks require that publishers are at least 18
    years of age to join them. It just requires the dedication to writing one blog post a day no
    matter what and keeping this routine up for months and years to come.
    By doing this you can pick up on some new ideas and some of the problems that people are facing in your
    niche.

    Feel free to surf to my site ... godaddy promo

    SvarSlett
  16. Even if to say most computers do not come with built-in hardware graphics accelerators, the built-in video cards
    still come with significant memory ranging upwards from 64 MB.
    The use of web design India becomes more and more popular as the uses of
    internet increases. In today's fast world, website is the front face of your business.

    my web blog http://Www.geeks2You.Net/services/

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...