Sider

torsdag 25. august 2011

These boots...

are made for walking

a.nordin
Elsker de nye skoene mine
På shopping i Ôrebro i sommer ramlet jeg inn på en butikk "jeg bare MÅTTE innom", sa jeg til mannen.
"Ska bara se lite, det går fort!" Tidsoptimisten, det er jeg det...
Jeg suller rundt inne på butikken, å den va jo så stor, å så masse fine ting da!
Så...der sto dem.
 "20% REA"
Må  bare, MÅ bare ha
Tenkt og gjort, skoene + litt annet dall ble med ut fra butikken å med hjem til Norge!!
Mannen da?
Han å barna satt på en café vis á vis fra butikken. Der ble det is på dem!
Jeg ser for meg at jeg vil bruke dem sommer, vår og høst. Så nå som høsten om noen måneder...
gjør sig til kjenne hva passer da bedre en sko fra a.nordin?!
Hva med deg, nye høst sko på gang?

Sukkertøy for øyet
Klikk deg inn på den siden å bli med på utfordringen du også!!

9 kommentarer:

  1. Kjempetøffe sko! Jeg har noen sko fra ifjor men ingen veldig kule. Mitt høyeste ønske er en kjempebra, gratis "personal shopper" som skulle fikse alle mine outfits fra topp til tå! :))

    SvarSlett
  2. Så snygga! Kommer bli dina favoritskor, så bra skafthöjd. Jag skulle behöva något nytt, när det blir lite kallare har man inget snyggt, det har du nu!
    Roligt att du är med i min utlottning också.
    Ha en fin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  3. Da er du klar for høsten- godt skodd m.a.o.
    Deilige dager nå, kan ikke forstå at det skal bli kaldere med regn og sludd o.s.v.
    Men æ synes alle årstider er fine- bruker å si at vi har det beste foran oss! God helg Anna!

    SvarSlett
  4. SÅ SNYGGA sköna också eller?

    SvarSlett
  5. Fina Anna! Jag har ett par favorit stövlar, snygga i svart, som jag hoppas ha en del under hösten! Snygga till jeans och finare byxor också. Fast jag vill nog slita på mina tunna sommarskor ett tag till!!!
    Trevlig helg!
    Kram Anna

    SvarSlett
  6. Hei Anna.
    Jeg er fra Sandland og lurer veldig på hvem du er fra Bergsfjord?
    Når det gjelder bilvrakene er bygdelaget i full gang med opprydding og det trengs virkelig.
    Nydelige bilder, forresten.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  7. Alltid stas med nye sko!
    Ønsker deg og dine ei finfin helg!
    Klem Carina

    SvarSlett
  8. Åh, skrev en lång kommentar och allt försvann. Typiskt....
    Snygga skor, ville jag säga! =O)
    Jag har ett par som används varje dag, på ojbb och på gym. Luktar inte gott om dem kan jag säga. Men till nästa löning ska jag nog få råd till ett par nya skor som kan användas till vardags. Måste ju ha special skor till mina plattfötter, så det får bli fin skor ett annat år.
    Ha en underbar helg!
    kramar!

    SvarSlett
  9. Skulle gjerne vært i dine sko, for de var skikkelig tøffe!

    Flott foto!

    Heleneklem

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...