Sider

fredag 19. august 2011

Jenterom

Før ferien begynte jeg å pusse opp på lille mor sitt rom.
Male kommode, hylle, vegger og tak




 Lampe Ellos


 Klesstativet er på plass!


 Her er det jenteleker til den store gullmedaljen.
Seng, ja vi er ikke helt ferdige med det enda. Kanskje det blir en opphøyd historie eller en fra Bohus á la 
sofa med skuffer under.
Bilder, der er vi også på ....gang!
Overkast har min mamma vevd!!


Krakken er lagd av min kjære pappa, å lille mor bare ELSKER den!!




Rett over gangen ligger våres soverom

Så er det rommet klart å ta i bruk!!


8 kommentarer:

  1. Härligt!!!!
    Blev ju SÅ fint det där. =o)
    Krakken där minns jag jag brukade ha på badet eller nåt sånt en gång i tiden. =o) Och överkastet minns jag gott oxå. Härliga ting som aldrig går ur tiden. Man får ta vara på det man har. Märker mer och mer hur jag saknar mina gamla ting hemma i Svealand.
    Ha en fortsatt bra dag!

    P.S. Sänd bilder så fixar jag ny header.
    KRAM

    SvarSlett
  2. Så koselig rom, og det klesstativet var veldig tøft- kreativt:)

    God helg!

    SvarSlett
  3. Där bor en lycklig liten tjej förstår jag!! Sååå fint det blev!! Å pallen, guuud så söt, tänk om den kunde berätta om alla som satt sin lilla rumpa där!!
    Ha´en bra helg!!
    Kram

    SvarSlett
  4. Så fint det blev! Det är alltid roligt att få göra om, man behöver förändra lite ibland.
    Kram!

    SvarSlett
  5. Men åh!! Så himla fint! Vilket drömrum för en liten tjej!

    Ha en fin fredag och en skön helg!

    Kram Elin och Emelie

    SvarSlett
  6. Så fint och jag blev helt förälskad i den roliga lampan!
    Agneta kram

    SvarSlett
  7. Hej Anna!
    Så jätte fint det blev! Klädhängaren i trädform är min stora favorit! Så snygg! Ert sovrum skymtandes i bakgrunden ser vilsamt och vackert ut med det ljusa och den fina lampan.
    Trevlig helg Anna!
    Kram Anna

    SvarSlett
  8. SÅ FINT. vilken lycka få ha ett så mysigt rum.

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...