Sider

tirsdag 9. august 2011

Reise


fram og tilbake...
175 mil en vei 
Bergsfjord - Karlskoga
Da er det godt å ha litt lesestoff


 Å så er det jo så masse å se etter veien, 
se bare


 Ferie
smak på ordet...visst smaker det godt! 

Vi har koset oss fra A til Å
presis som det skal være i ferien

Koset oss ilag med familie
Besøkt venner
Vært på Kolmården
SHOPPET
Badet
"fikat"
Som sagt...fra A til Å

Har vært litt rart å ikke blogge noe særlig på 4 uker, så pass på. Kan hende jeg tar helt av 
c",)

Håper alle som er innom her har hatt det akkurat like fint i ferien som jeg!

11 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Jösses vilken resa! Jag hade inte förstått hur långt upp i Norge ni bor men kollade på karta nu. Fantastiskt!
    Kul att du är tillbaka på bloggen Anna! Önskar dig en fin vecka!
    Kram Anna

    SvarSlett
  2. Gott att ni haft en så fin semester och hunnit med så mycket. Mycket bilåkande, men det tycker jag är kul....Ha det gott!
    Agnetakram

    SvarSlett
  3. Menar du att det redan gått 4 veckor?
    Jisses, ja välkommen tillbaka...
    Är det snö på den bilden med vägskylten på.. Strömsbruk tror jag bestämt det står...

    Hoppas ni hade det skönt hemma i gamlelandet i alla fall. Ser att ni nästan var hemma hos mig... Eller ni var där. Kolmården, jag är ju från Norrköping så :))

    Sitter här nu och lyssnar på regnat.. Det fullkomligt vräker ner. 9 grader varmt ute.... Vart är den sköna sommaren :))

    Ha nu det gott hemma.
    Kram Synnöve.

    SvarSlett
  4. Välkommen hem!! Är det så, "borta bra men hemma bäst"..., eller är det lite svårt att lämna sin gamla hembygd i Karlskoga?? Förstår att det är svårt att prioritera vad man ska göra och vilka man ska träffa när man åker hem sådär, min yngsta säger det när hon kommer hem från Göteborg, alla vill träffas och man hinner inte. Men ni verkar ha hunnit med mycket, roligt!! Roligt att ha dej tillbaka här på bloggen också!!
    Kram kram

    SvarSlett
  5. Ser ut som en koselig ferie dere har hatt!
    Takk for hyggelige meldinger inne hos meg!!

    Kos deg med opprydning etter ferien!
    Her i sør er det strålende sol, vind og 15 grader i skyggen!

    klem Bodil

    SvarSlett
  6. Oj, vilken resa! Härligt! ..och bra med mycket läsning!:) Ser att du fotat Y:et utanför Sundsvall!..längst ner till höger. Jag bor 12 mil norr om s-vall! Bra att man kommer in här nu..förut när jag klickade på din länk kom jag inte till bloggen! Kram :)

    SvarSlett
  7. Reagerade också på Y:et =) det är så nära där jag kommer ifrån, bara 4 mil. Fick lite hemlängtan där. Så fint du verkar ha haft det, fina bilder och den butiken måste jag bara hinna med nån gång, åker ju förbi där titt som tätt.

    kram

    SvarSlett
  8. Vad härlig för dig att komma hem! Fika om sommaren - finns det något bättre? ;) Glädjer mig att höra mer om semestern i Värmland. Har ju precis själv varit "hemma" i Värmland i ett par veckor. :))

    SvarSlett
  9. Oj vilken lång resa! Men ni verkar ha haft det fint och fått se mycket efter vägen. Roligt att du är tillbaka på bloggen!
    Kram Elin

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  11. Snö???
    Eller ser jag fel på en av bilderna där?
    Jag har kollat in på din blogg regelbundet medan du kosat dig hemma och idag blev jag lyckligt överraskad när jag såg att du lagt in nya inlägg och bilder. Härligt!!
    Nu ska jag kosa mig med ditt nästa inlägg oxå.
    Kram och welcome back!
    =o)

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...