Sider

onsdag 10. august 2011

Nordljus


I Njurunda rett utenfor Sundsvall ligger 
en alldeles nydelig butikk



Før vi reiste på ferie til Sverige i år sa jag til mannen at der, på Nordljus, skal vi stoppe. Må innom FØR de stenger...
eller bytter lokaler.
De skal visst ha mest på nett.
Akkurat NÅ er det MEGA salg på det
meste i butikken, 70 % avslag! 

Så fant jeg noe der da?
Å jada, alt for mye og alt for lite tid.
Med mann (tålmodig som han er) og 3 barn i bilen utenfor, som helst ville være hos mormor og morfar NU, gikk det fort før seg skal jeg love! 
Men jeg fikk med meg en bluse, en jakke, melkekanne, litt doftlys mm.

Høres det rart ut at jeg setter så stor pris 
på å besøke en butikk?
Skjønner
Å skjønner mer og mer at JEG virkelig gjør det. Rusle rundt for meg selv, eller med en god venninne. Se, kjenne å bare ta inn atmosfæren!
For den uinnvidde så bor jeg på en halvøy langt fra butikker og annet "kulturelt".

Men back to buissness




Likte atmosfæren inne på Nordljus
Utroligt hyggelig seanse der inne for meg selv!
Så var det ut i bilen igjen å kjøre de 
siste ca. 60 milen Hjem.

Mer om Hjem kommer senere!
Kos Deg denne onsdagen i august

9 kommentarer:

  1. Å, skulle visst om denne da vi kjørte den veien tidligere i sommer, så kjempetrivelig ut!

    SvarSlett
  2. Åå, har du varit där, jag har ju sett den affären lite här och där och i annonser och den ser verkligen mysig ut på bilderna!
    agnetakram

    SvarSlett
  3. Hej Anna!
    Den butiken skulle jag också gärna besöka! Har beställt sjalar från dem som julklappar. Jätte fina!
    Ja det är inte lätt att få shopping tid med bilen fylld av barn och man förstår jag!!!
    Hoppas på mkt sol hos dig så dina blommor slår ut!!!!
    Kram Anna

    SvarSlett
  4. Jag förstår precis hur roligt du tyckte det var, det är som julafton och gå runt och titta i en ny butik. Och så har de ju så bra rea, bra beslut och stoppa till där.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  5. Åhh så mycket fint- tänk att tiden alltid ska vara emot en;) hihi men du fick med en hel del fint ändå. Kram Johanna

    SvarSlett
  6. For en koselig butikk! Riktig en butikk for DAMER med GOD tid:)
    Slike butikker er til for å nytes og egner seg ikke til å ha mann og barn med på slep, uansett hvor tålmodige de måtte være.
    Skulle gjerne vært med deg dit:))

    SvarSlett
  7. Åh,, Så spennende butikk. Egen sjel. Kan tenke meg det var en deilig stund

    Klem :)

    SvarSlett
  8. En spännande butik det där.
    Förstår du ville inom.
    För det blir så där när man bor en bit utanför allfarvei :))
    Kram.

    SvarSlett
  9. Härligt!!
    Saknar interiör och mys butiker hemma. Inte detsamma här...
    Njuter riktigt av att läsa dina inlägg nu. =o)
    kramar!

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...