Sider

torsdag 3. mars 2011

Jobb...mye rart der!

Temaet vi jobber med på jobb krevde en tur ned i kjelleren for å hente materiale...der, DER stod dette
piece of work!! 
At jeg ikke sett den før?




Jeg hadde sånn lyst å bære den med meg hjem
i em...kunne jo ikke det da.
Men tenk dere, pusse litt på den, stelle den i stand. SUKK!
Ville passet perfekt på guttan sitt rom c",)

En dag i forrige uke, før stormen o regnet kom.
Ute tid på jobb
Nytrekkt kaffe, solen i øyan, venninneprat 
(på jobb!), barna leker å koser seg i 
masse nysnø!

Kruset til høyre kjøpte jeg i Edinburgh, Starbuck´s.
En by jeg MER enn gjerne reiser tilbake til!
Klem til alle bloggere der ute, nå skal jeg på blogger runde ;o)

4 kommentarer:

  1. Kjempefin stol, den har potensiale!!!
    Vakker:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Vilken stol! Såna har jag tittat runt på här Wellington, men de är ganska dyra.
    Kan du inte köpa den av skolan?
    kram!

    SvarSlett
  3. Vilken härlig stol!! Den måste du få ta hand om, den behöver lite omsorg...Sen vart jag lite intresserad, Edinburgh!! Har ju en liten dröm att besöka Skottland nu i vår, och gärna kusten. Nu ser det väl inte ut som om att en nyutbildad undersköterska direkt tjänar storkovan även om hon sliter aschl.. av sej, så vi får väl se!! Men drömma kan man ju alltid göra!
    Ha det så gott!!
    Kram

    SvarSlett
  4. Å, sånne stoler står det ute i den gamle skolen hjemme på bygda mi og. De er sjarmerende, men ikke så gode å sitte på...

    Hektiske dager her for tiden, godt med helg nå!

    Klem fra Britt

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...