Sider

lørdag 5. mars 2011

Lørdag

Hva skal jeg finne på i dag, utenom det 
vanlige = handle mat?

Surfet rundt på nettet i jakt på inspirasjon til hjemmet å til meg. 
Trenger en dytt i "pip"

sine sider fant jeg  Isabelle McAllister. 
Hun jobber med farge og form i forskjellige varianter. 
Som programleder, foreleser, skribent
og designer. 
Les bloggen hennes her 


For en tid siden laget hun et serie hvor hun fikset noen barne rom.
Å det er de jeg tenke se på idag

Noen har sikkert fått med seg at jeg er i tenkeboksen for å finne ut hvordan jeg skal ordne lillemor sitt rom nå i vår. 
Tenkte jeg skulle gå for grønt, aubergine, hvitt, sommerfugler bla.

Men NÅ er det på tide å få kroppen i gir. 
Kle meg, finne frem sparken å tute av gårde.
Håpe på at jeg er en av de heldige som får noen pakker kjøttdeig!
Sparke hjem, sprette sjokoladeplaten o plassere med foran pc skjermen!


Go helg alle dere!!

3 kommentarer:

  1. Det lät mysigt, med lite choklad, kaffe och internet. =o)
    Ska bli SÅ spännande att se vad det blir i lillemors rums. Blir säkert super fint!
    Ha en fortsatt bra helg!
    Kramar

    SvarSlett
  2. Hei Anna - min trofaste kommentator :)

    Så bra at du viste meg SVT nett-tv!!! Jeg vil ha en handybag slik som henne - den svarte og røde verktøykassa blir aldri innredet, og alt verktøyet som er mye i bruk står i en alt for liten kurv. Skal kikke litt etter innredningsidéer i det programmet :)

    Ha en toppen søndag!
    Klem fra Moccamamma :)

    SvarSlett
  3. Det var ett bra tips! ska ta mig en titt, alltid bra att få tips på tidsfördriv =)
    kram Anna

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...