Sider

lørdag 12. mars 2011

Lørdagsmorgen...

Ahhh, sove bittelitt lengre enn ellers, 
frokost med barna,
(mannen gikk på havet kl.5),
nytrekkt kaffe, 
litt blader, litt pc, litt tv
(tanken på husvask fortrengt)

Formen for tiden er ikke den muntreste.
Er litt små lei jobb, væder, bygd...
Men så er det ting som hjelper på humøret, bla det å umgåes med barna!

På Aftonbladet fant jeg en bildeserie...flirte meg halvt ihjel, å det hjelpe også 
på humøret mitt!!

Her kommer et utvalg!
(kan forekomme "styggt" språk)


 

Disse 3 går på tilstanden min... ;o)
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

Å denne på hvordan det er på skolen 
våres for tiden :O((
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -





(hva skal men da tro at disse symboliserer??)



Å så litt interiør...


I morgen, DA skal jeg vise dere enn helt annen side. Jeg er nemlig også hoppende happy
c",)
(hvor scitso så ikke den settningen ut?)

Nå skal jeg gå på butikken, besøke bestemor, vaske hus, lage mat...å ta resten av dagen som den kommer!!

Kos dere med lørdagen!

3 kommentarer:

  1. Skönt med en lördag som man kan börja i lagom takt, det behöver man både som barn och vuxen!!
    Sen tänkte jag på dej idag när jag fixade till min header, den gjorde jag i photoshop, inget avancerat men jag tycker den får duga ett tag framöver.
    Skrattade gott åt dina serier, en del var ju egentligen från verkliga livet...
    Ha´en fortsatt bra lördag!!
    Kram

    SvarSlett
  2. Hehe, det var morsomme striper :)

    Har kosa meg i dag med å få alt på plass på barnerommet, og så har vi hatt en liten bytur.

    Nå ser jeg på finalen i svensk Grand Prix:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  3. Haha! Ja, de var kul! =oD
    Tråkigt att jag inte bara kna sätta mig på flyget och fara hem till dig i nån månad. Känns som att vi båda behöver det.
    Kram syster yster!!

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...