Sider

mandag 29. oktober 2012

Vintertid

Da er den her, 
vintertiden
Mannen gikk rundt i huset å stilte tilbake "alle" klokker på lørdagskvelden...som seg bør!

I dag stod jeg opp klokken 6 (seks) selv om jeg begynner på jobb først klokken 8.45. 
Å det var ikke av egen fri vilje, nei det kom seg av at jeg ikke stilt tilbake klokken den berømte timen
Der med...ja, dere skjønner!


Så her sitter jeg...
Har dusjet, spist frokost, sett gårdagens Farmen (Yayyy Ragnhild!),
gått en tur med hundene, ordnet matpakke til ongene.
Dagens første, og den BESTE, kaffekopp intas sammen med en herlig bloggerunde!

Ha en fin dag dere!

7 kommentarer:

  1. :)
    Härlig är tiden! <3
    kram
    Fia

    SvarSlett
  2. Hej hej! Tack för fina ord på min blogg. Och JA, det är så kul när man hittar andra svorskar och svorskor här i cyberspace;-) Lagt till mig som medlem så jag inte ska tappa bort dig nu... Fin blogg du har du också, tvära kast om allt möjligt, det gillar jag! Men du, allvarligt? Finnmark? Jag håller mig ju nästan i Syden i jämförelse! Först ett par år i Vestfold, i Sandefjord, och nu har jag bott i BÆÆRRRgen i tre år!;-) Men jag har varit massor i ditt fylke, jobbar i Widerøe och den första tiden hoppade jag runt däruppe i Mehamn och Honningsvåg och Båtsfjord...:-) Nu har jag fått Fleslandbas, så då är det mest rutenettet härnere som gäller även om jag kan bli akutinkallad till bolagets alla destinationer. Som du ser valde jag att blogga på svenska, funderade länge, men tyckte det var nog med den svorskröran mina passagerare ibland måste ta del av;-) Ha en strålande måndag och vi hörs! Kramis fra Vestlandet

    SvarSlett
  3. Roligt att du vill vara med i min Give Away hos mig!
    Lycka till!
    Annika

    SvarSlett
  4. Som jag har väntat på att få ställa om klockan. Nu är det lite ljusare på morgonen och sen har jag fått för mig att jag får sova en timme längre varje morgon :)
    Önskar dig en riktigt fin start på denna nya vecka.
    kram
    AC

    SvarSlett
  5. Bästa dagen till dig också :)

    Kramar

    SvarSlett
  6. Ja det där med sommar- och vintertid :-) Ha en fin tisdagkväll!! / Tanja

    SvarSlett
  7. Huff, det kan bli så fel när man ställer tillbaka eller fram klockorna. Har gjort det där misstaget själv några gånger. =o)
    Kramar!!

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...