Sider

søndag 26. juni 2011

Helgen


Først var det Sankt hans
så kom
Midsommarafton
å da fant vi ut, seint om lenge, at en aldri så liten båttur var på sin plass! 

Vi pakket sekken. Brød, saft og kaffe.
Pledd og liggunderlag måtte vi ha med
(i tilfelle noen ble trøtt å måtte sove litt!)


Noen sovnet etter å ha dratt opp sin første fisk sin, EVER!




Så fortsatte da ferden å venting på at solen skulle komme fram bak Silda...




En følelse som begynner helt under føttene å fortplanter seg helt opp i håret!


Bergsfjord, bygden jeg blogger fra. OG bor i!



 
 En herlig tur på 3,5 timer
Midnattsol
Bare jeg og mannen min mitt på fjorden!
(Sovende barn i "lugaren")
 


 
Den store laksen jeg sett for meg  jeg skulle dra å lage søndag middag av, uteble...
Så jeg bestilte likevel 3 stykk laks fra en lokal "profesjonell" laksefisker!
Håper det ikke er SÅ lenge til de er i hus!

Mandag imorgen
Ønsker Dere en super fin uke
sol
sommer
jordbær
bading
kos
 
Jeg tar turen til Alta jeg!!

8 kommentarer:

  1. Hei.

    Så fine bilder. Veldig idyllisk der oppe i nord. Har ikke vært der før, men drømmer om å oppleve midnattssola.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Hei kjære Anna :) Så flott tur dere har hatt! Ser helt nydelig ut der du bor!!! ♥
    Ha en fin søndags kveld
    klem Tove

    SvarSlett
  3. Men det är ju bara för underbart!! Tänk att få vakna upp i båten till det ljuset...tänker då på barnen!! Så här års skulle jag mer än gärna byta med dej, får väl om inte annat börja med Hurtigrutten...
    Ha´en bra start på nya veckan!!
    Kram

    SvarSlett
  4. Du bor så otroligt vackert! Snart får jag också se en del av allt det vackra.

    Kramar Katarina

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder! Ikke mye som slår Nord-Norge på fine sommerdager... og netter :)

    SvarSlett
  6. Underbara Bergsfjord. =o)
    Ser härligt ut, och så många fina bilder att vila ögonen på!
    jag har varit inne på din blogg flera gånger om dagen hela helgen och bara väntat på lite bilde roch text. Och nu kom det!
    Ha en underbar vecka och se till att träna några minuter. =o)

    SvarSlett
  7. Det är ju så att du bor i himmelriket! Så underbart vackert. Jag vet, jag säger det jämt, men så är det. Tack och lov har jag fått vara lite i Norge nu!
    Agneta kram

    SvarSlett
  8. Underbara bilder! Ser ut som tavlor gjorda i Photoshop. Jag är så avundsjuk på att ni kan fiska er egen laks (ørret?) den måste smaka himmelskt! :-)

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...