Sider

tirsdag 21. juni 2011

Filosofere

"hvilken veske skal bruke i sommer sånn at spielrefleksen får plass?"

Jepp, jeg har SINNSYK lust på feie

Slike filosofiske tanker brukte jeg kvelden i går på mens jeg så Hurtigruta seile forbi på yttersiden av Silda...! 
 
Så er jeg i dag inne på
KATRINES INTERIØR
å der

der

ser jeg denne herlige vesken!



Den har virkelig alt!
Masse plass for fotoapparat + utstyr
skoleting
pc
pengbøker
ja, fantasien setter ingen grenser!
har en konkurranse gående hvor du kan være så heldig å vinne en KELLY MOORE fotobag

Jeg for min del har 2 vesker som jeg bytter mellom.
(sko er min passion)
 Men med en KELLY MOORE fotobag
kan jeg begynne å tenke hvor og ikke minst HVA jeg skal fotografere denne sommer!!

Gleder jeg meg?

YAYYYY!
(bare å krysse fingrer og tær)


4 kommentarer:

  1. Hei!
    Takk for koselige ord hos meg, når det gjelder Pure & Orginal malingen på flisene så gikk det supert å male, men viss du må vaske mye eler skraper borti vil nok malingen flasse av, derfor tenkte jeg å kanskje spraye med fixering eller noe over så det muligens holder litt bedre. Hos meg er det bare en midlertidig løsning siden vi SNART skifter ut hele kjøkkenet;))

    Lykke til!
    Klem!

    SvarSlett
  2. Hej! Vi har använt en halvblank oljebaserad färg med 30 glans. Lycka till!

    Kram Charlotte

    SvarSlett
  3. Åh, jäklars vilke fin väska!!!
    Inte för det.... Vi har väl över 20-30 foto väskor här i huset, från små till de på hjul. Men ingen som är så här fin! Jag ska genast ge mig in på hennes sida och kika runt.
    Tack för tipset! =o)

    SvarSlett
  4. Den är verkligen SNYGG!!!:)

    Kul att hitta hit, TACK för att du vill vara med i utlottningen! Så många fina bilder och vad vackert ni bor!!

    På återseende!
    Milla

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...