Sider

onsdag 11. januar 2012

Jane Churchill

I min orgie bland bader fra før jul, ja det var en skikkelig haug med alt fra "Vakre hjem & interiør" til "Rom 123", fant jeg for meg et nytt merke.

Men herre gu så masse vakre stoffer og tapeter. 
Her kunne jeg slått ut håret, boltret meg bland farger og kvalitet!


  Fantastiske duse blå toner, jeg lengter enda mer til sommer!

 Selv om julen er over for denne gang bruker jeg rød i interiøret. Det er en varm herlig farge som gir litt kraft til mitt ellers ganske enkle fargevalg i huset.


Ja dere ser jo selv...er ikke dette innbydende så si?!
Nærmeste forhandler for meg blir butikker i Trondheim. Ikke en svipptur akkurat.
Men kanskje jeg kan finne en forhandler som sender eller en nettbutikk å bestille fra. Jakten fortsetter altså!

Har du sett deg ut et nytt stoff til våren eller sommeren?
Klem Anna

8 kommentarer:

  1. Hei og tusen takk for koselig kommentar!!
    Ja her var mye lekkert gitt! Jeg går for den røde jeg:)
    Klem og en fin kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Vackra textilier! Jag blir alltid sugen på blått efter jul, så just nu frossar jag i den färgen.

    Vilka vackra snöbilder du hade i ett tidigare inlägg! Hunden är bara alltför söt, inte helt lätt att ta foton på en liten buse! :)

    Hoppas att du har en bra vecka!

    Kram Elin

    SvarSlett
  3. Så lekre bilder :) Den sommarinspirasjonen var vakker! Eg har ei lita forkjærlighet for blått - i mange variantar...og lurer på om kabeltrommelen skal få ein lyseblå farge - kanskje litt mot det turkise ;) Litt annleis enn det eg har sett ellers. Men det er masse masse arbeid før den kan få komme inn på stova - so eg trur kanskje den må vente til det blir litt varmare i lufta ute :)

    Ha ein superduper kveld!

    Klem frå Sissel Astrid

    SvarSlett
  4. Jag som älskar blått njuter av bilderna, så snyggt.
    Kram Linda

    SvarSlett
  5. Ett bra tips! Kände jag inte till än. Och vackra tyger tackar jag inte nej till.
    Kramar Kicki :)

    SvarSlett
  6. Godmorgen på deg.
    Herligt med farger. Eg må ha farger runt meg. Blev så trist nå når jula blev pakket ned.

    Ser en kråkebolle og lengter til kysten. savner hav, saltvann, bölger, duften av tang og tare....

    Håper du finner ei bra nettbutikk å bestille fra.
    Klem fra Digernes.
    Synnöve.

    SvarSlett
  7. Mycket snyggt...det röda tilltalade mej verkligen!! Nu satte jag ju upp nya gardiner efter jul, men sen när de kom upp tyckte jag de var för mörka...skulle nog ha köpt med mer vårkänsla, men det kändes inte så när man handlade i oktober!! Men å andra sidan kan det ju bli en anledning till att köpa ytterligare ett par gardiner...*fniss*.
    Kram kram

    SvarSlett
  8. Ååh i just love it! På sommaren plockar jag fram det blå och mixar med vitt. Känns så fräscht under de ljusa månaderna. Ha en fin kväll, kram Joy

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...