Sider

tirsdag 1. februar 2011

Ferdig snart?

Julen varer helt til påsken...
i hvert fall her oppe, om jeg ser ut av vinduet. Prøver meg på, å se ut av vinduet.


Så i em er det vinterklær på å så ut og mokka "litt" snø!!
Er jo trim da ;o)=
 
Mitt håp og ønske er att det skal snø noe så sinnsykt mye nå før sommeren, så trenger det ikke å komme hverken regn eller hagl i vår/sommer!!
Et rimelig ønske, ikke sant?


  Sparkene må jeg sikkert også mokka fram...

 
Der nede...ligger jobben min. Ikke helt verst med 30 sekunders gange så er jeg på jobb!

Dit skal jeg NÅ.
Ha en fin dag allesammen!!

7 kommentarer:

  1. Her regner snøen bort, hater denne glatthålka! Kjekt å bo så nærme jobb da!

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. God mogen!
    Det er i alle fall bedre med vintervær av denne slagsen enn regn, sludd og hagl ja. Her er det regn og fuktigt for tiden, lengter forferdelig til våren nå..
    Ha en fin dag på jobben, herlig å bo så nær arbeidsplassen. Der er du heldig!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  3. Underbart med lite bilder på snö. ;o)
    Här är det bara massa vind, men solen skiner i alla fall.
    Ha en underbart bra dag!

    SvarSlett
  4. Det såg stämningsfullt och fint ut. Här har vi grått och regn, har precis kört jenta till barnehagen på såphala vägar. Kram Anna

    SvarSlett
  5. Å så vakre bilder:-)
    1.februar i dag....å ser våren langt der fremme:-)
    men mars kan være en ordentlig snø måned her i vest!
    Gler meg til vår å mindre klær:-)
    Ha en sprudlende dag:-)
    Klem

    SvarSlett
  6. Her regner det, så prøv å kos deg med snøen du ;)
    Å med den lille veien til jobb, trenger du iallefall ikke å skrape rutene på bilen he, he.
    Ha en fin, snørik dag!
    Klem

    SvarSlett
  7. Tack för din titt hos mig. Så fina bilder!!!! Å så nära till jobbet, vad härligt!!!!
    Kram Agnetha

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...