Sider

torsdag 25. november 2010

Førjuls-jente-kveld!!

Ikveld skal det skje....
Vi venninner skal treffes o bake kaker til advent.
O jeg gleder meg masse til o prate, flire, drikke gløgg, bake o flire o drikke vin ilag.
Vi tar alle med oss enn kakedeig hver o så steiker vi dem ferdige der vi skal samles. Så deler vi på alt når vi er ferdige!!
Drikker mer vin o gløgg ;o)=
Snart første dag i advent. Såg på en annen blogg en dame som laget SÅ fine kaledrer til familien sin. 
bambi o rådyr tegnet på MDF plate,
sagd ut o malt eller tapetsert.
NYDELIGE
Kroker på hvor hun hadde hengt gavene.
Hva skal jeg bake??
Gotteri selvfølgeli

c",)

Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Åh, det låter SÅ mysigt!
    Det önskar jag att jag kunde gör härnere.
    Ha en UNDERBAR kväll och hälsa damerna massor från soliga Nya Zeeland.
    =o)

    SvarSlett
  2. Heia. Velkommen til blogglandia. Å blogge er for meg en utrolig positiv "hobby", som jeg har vært en del av i 10 måneder nå.
    Heng på, dette er gøy.
    Og det høres det ut som dere får det med bakekveld og vin også! Takk for fine ord hos meg. Er enig i at endel hadikappede mestrer mer enn "vanlige" Og de i Uten grenser er helter.
    Kos deg i kveld.
    klem
    Randi
    ps:røft er tøft. Vi gjeste Finnmarkinger er tøffe. Bodde 4 år i Kirkenes :)

    SvarSlett
  3. Hej! Kul att du hittat till mig! Välkommer fler gånger ; )
    Mina gäster och glöggen får vänta tills i morrn men då ska vi fira att det strax är advent!

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...