Sider

lørdag 8. desember 2012

Takknemlig


For noen dager siden mottok jeg en pakke.
Inni pakken lå en gave, 
en gave fra en av de herlige mennesker som leser bloggen min!

Gaven, et hjerte



                                

Det fineste lille vite hjerte fra
Margit fra sør

Jeg er rørt inn i hjerteroten av denne fin, fine gaven.
Tenk at jeg kan gjøre en noen gla´ bare gjennom å skrive litt om meg, 
bygda jeg bor i, bittelitt interiør og annet jeg finner ut skal komme med på bloggen!

Fantastisk ikke sant!

1000 hjertelig takk for tanken og gaven Margit!!
 

2 kommentarer:

  1. Vilket otroligt vackert hjärta!! Passar dessutom dig alldeles perfekt!

    SvarSlett
  2. Jättefin! Passar så bra till dig. =o)
    Kramar!!

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...