Sider

fredag 10. august 2012

Loppis

Et av de bedre loppis jeg kan besøke er 
Å så har de en E-shop!

Inne i selve butikken hadde det blitt litt rotete, ja ikke at det er noe negativt på en loppis, men den tidligere sjarmen var borte, syns jeg!
Så jeg dro med meg familien rundt hjørnet å inn i den gamle rommene/stall hvor møblene sto...

HALLELUJA
Der inne fantes det alt for mye fint til å være godt for et loppis hjerte.
 Familiebilen, en VW Caravelle som plutselig lignet på en Vw Beetle
Her var det GULL i lange baner!


 Badekar i sink, ikke mindre enn 2 enda til!
Det største for 900 kr





 Mellomste go klumpen, dog ikke for salg!


 Vognshjul...sukk!


 Gyngestol i kjempe stand, uten trekk....



Så, nei...ikke noe på meg denne gang.
Vi gikk en tur mot vannet, koset oss i solen å tog en fika!!
Fant et mega koselig kafé hvor de solgte hjemmebakt, supergodt surdeigsbrød.

Har Du slått deg inn på bølgen med surdeig?
Jeg har prøvd og misslyktes, så hvis du sitter på en bra oppskrift tar jeg den gjerne mot!

Fredag, solen forsvant, guttan mine sukker over at de ikke har noe å gjøre...på tide med litt skole c",)

1 kommentar:

  1. Härligt!!! Så himla kul med loppisar. Och det blir inte som loppis i NZ där det bara säljs gammalt skrot från 50-90 talet.
    Men inte många loppisar på mig iår. Får ju inget med mig hem och då blir jag så lei mig när jag finner massa fint för en "billig" peng... =o)

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...