Sider

fredag 16. desember 2011

free people

Fredag kveld med gløgg, lussekatter og lefser foran pc.n.
Slapper av etter nest siste arbeidsuken før jul, da er det herlig med litt kos om kvelden.

SÅ ramlet jeg inn på, for meg ny, en nett side.
Å herre gu så masse fint jeg fant her da c",)
Mye jeg kunne ønsket meg i julegave, som dette feks.







Ja det er nok å velge av, så stikk innom Free people, de har bla salg hele tiden,
MASSE salg!
Etter jul er det jeg som skal inn her å handle litt til meg selv!

God helg ønsker jeg deg!!

14 kommentarer:

  1. Wow - dem stövlarna är verkligen råläckra. Måste ta en tur in på denna sida...även om jag nog också får vänta till efter jul med egenshoppingen... :-)

    Njut fredagskvällen! Och helgen såklart!

    SvarSlett
  2. Alltid smart att vänta tills efter jul.
    Då brukar ju det mesta vara på rea :D

    kram
    helena

    SvarSlett
  3. Hallå där Anna!
    Önskar dig och familjen en mysig helg också!
    Kul att hitta en ny sajt du gillar! Jag hittade en idag där man kan boka mysiga hus i Frankrike för en semester!!
    Sköt om dig!!!
    kram Anna

    SvarSlett
  4. Stövlarna var ju hur snygga som helst. De skulle jag också kunna tänka mig :)
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  5. Och jag föll för Fairisle koftan, så läcker. Det var en fin hemsida!
    Agneta kram

    SvarSlett
  6. De är ju bara SÅÅ snygga de där bootsen!! Blir du så fin i. =o) Om du får dem i julklapp vill säga, men det får du väl!?! ;o)
    KRAMAR!!

    SvarSlett
  7. Mycket läckra boots! Hoppas du får dem i julklapp!

    SvarSlett
  8. Det finns mycket fint att shoppa! :)

    Hoppas att ni har en fin fjärde adventshelg. Här har det snöat så nu ser det riktigt idylliskt ut. Men eftersom det är ett par plusgrader har det redan börjat droppa från taken, vi får väl se om lite av snön får ligga kvar.

    Idag borde vi egentligen ha städat lite här hemma, men eftersom barnen har matcher och tävlingar ägnar vi oss åt det istället. Mycket roligare! Jag tar ändå inte så hårt på detta med julstädning, det blir jul även om det inte är rent i varje hörn.

    Ha det gott så länge!
    Kram Elin

    SvarSlett
  9. Hej!
    TACK!! för dina rader!
    Så kul med nytt främmande :)

    Ja du...vad säger man.
    Samhället är påväg åt helt fel håll.
    Barn av idag tar nog till sig av det dom hör av föräldrar, andra vuxna å större barn och bland ihop det till en egen smet å häver ur sig!

    Tycker det är fruktansvärt!
    Funderar starkt på att ta saken i egna händer och starta något som kan vara ett verktyg för barnen, än ingenting alls.

    Vi får väl se :)

    Härlig blogg du har!
    Jag lägger till dig bums!
    Stoooor kram Hilla

    SvarSlett
  10. heisann, vet ikke om du fikk med deg at du har vunnet på giborten min, kan du sende en mail med adressa di til meg på: tonegamst (at) gmail.com

    klem Tone

    SvarSlett
  11. Wow vilka härliga Boots,, kram

    SvarSlett
  12. Hei Anne
    Den beste måten å se hvordan du bretter stjernen er å kjøpe en pakke med ferdig oppklippede remser på panduro. Det har jeg gjort, du må være så nøye når du klipper så det beste er å kjøpe ferdig klippede. Jeg har også funnet slike stjernepakker på europris., de er veldig mye rimeligere en på panduro.

    Lykke til!

    Klem fra Annfrid

    Forresten kjempe fine støvletter, nydelig brunfarge.

    SvarSlett

Takk for at du setter spor hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...